سه شنبه 9 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ذوالنور، نماينده ولی فقيه در سپاه: يهوديان بدترين قوم دشمن اسلام هستند، ايسنا

- پاکی و صداقت در اين دولت در مقايسه با دولت‌های قبلی بيش‌تر بوده است

جانشين نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلام گفت: پاکی و صداقت در اين دولت در مقايسه با دولت‌های قبلی بيش‌تر بوده است، هر چند دولت‌های قبلی نيز اين‌گونه بودند.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در مراسم اختتاميه طرح ضيافت انديشه مرکز قم که در تالار شيخ مفيد دانشگاه قم برگزار شد طی سخنانی با اشاره به يهوديت و مسيحيت عنوان کرد: يهوديان بدترين قوم نسبت به اسلام و ديگر اديان هستند و در قرآن نيز آمده است که يهود بدترين دشمنان اسلام هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اين‌که امروزه مقوله‌ای که جهان اسلام را تهديد می‌کند صهيونيزم مسيحی است، گفت: برخی از يهوديان می‌گويند اگر مسيحی قائل به صهيونيزم نباشد دين آنها کامل نيست و کسی را که به صهيونيزم می‌پيوندد باز تولد يافته می‌دانند.

جانشين نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصريح کرد: اين که امام خمينی(ره) از اوايل پيروزی انقلاب اسلامی مبارزه با صهيونيزم را سرلوحه امور مدنظر قرار می‌دادند و به آن تأکيد داشتند دارای نکات فراوانی است که بايد نسبت به آن توجه کرد.

وی تصريح کرد: امروزه ما در سرزمين ديگری با دشمن خود می‌جنگيم و خاکريز مقدم اسلام در فلسطين سوريه و لبنان و برخی ديگر از کشورهای اسلامی است.

حجت‌الاسلام ذوالنور تصريح کرد: تا وقتی يهوديان و دشمنان ما را از دين خود خارج نکنند دست‌بردار نيستند پس بايد هوشيار باشيم.

وی در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به اين‌که دولت فعلی از پاک‌ترين دولت‌ها بوده است، گفت: پاکی و صداقت در اين دولت در مقايسه با دولت‌های قبلی بيش‌تر بوده است هر چند دولت‌های قبلی نيز اين‌گونه بودند.

وی به حوادث بعد و قبل از انتخابات و توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و يادآور شد: در اين ايام يک عده محور مخالفت با نظام شدند و دشمنان هم از اين موقعيت سوءاستفاده کردند.

نماينده ولی‌فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصريح کرد: راز ماندگاری يک نظام، سرمایة ملی آن نظام است وما بايد قدر اين نظام و سرمايه ملی آن را بدانيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016