پنجشنبه 25 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله برخی افراد خودسر به اماکن ارامنه ايران، هرانا

خبرگزاری هرانا – عوامل خودسر در تهران با يورش به باشگاه آرارات تهران اقدام به پرتاب مواد آتش زا به داخل ساختمان نمودند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، روز دوشنبه۲۲ شهريور ۱۳۸۹ ، برخی گروه های متعصب به باشگاه آرارات تهران که متعلق به ارامنه است حمله کرده و با پرتاب مواد آتش زا به داخل ساختمان قصد به آتش کشيدن آن مکان را داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين اقدام خودسرانه افراطيون مذهبی، خوشبختانه با عمليات سريع گروه های امدادی آتش نشانی و از گسترش آن جوگيری بعمل آمد .

قابل ذکر است که در طی اين ايام ، مسابقات بين باشگاههای ارامنه در مجتمع آرارات برگزار می شود و جمعيت زيادی از اقليت های دينی برای انجام مسابقات و يا تماشای آن در محل حضور دارند.

همچنين گزارشات رسيده حاکی است در شب يکشنبه ۲۱ شهريوماه سالجاری، گروهی به کليسای سرکيس مقدس حمله کرده و به سمت کليسا سنگ پرتاب کرده اند که مسئولين ضمن تماس با پليس و حضور بموقع آنان اين مکان با مداخله نيروی انتظامی تحت کنترل ماموران در آمد تا از تکرار چنين حادثه ای جلوگيری شود.

بنظر می رسد اين حملات توسط گروه های متعصب و در اعتراض به عمل يک کليسا در فلوريدای امريکا که قصد به آتش کشيدن قرآن را داشتند انجام گرفته است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016