یکشنبه 14 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدرضا رحيمی: قيمت مسکن در اين دولت ‌٣٠ درصد کاهش پيدا کرده است، ايسنا

معاون اول رييس‌جمهور در حاشيه مراسم افتتاح همزمان ۹۵۰ طرح تعاونی کشور که به صورت نمادين ۶۵۰ واحد مسکونی تعاونی فرهنگيان نظرآباد افتتاح شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در قانون اساسی کشور ما به تعاون توجه ويژه‌ای شده و در واقع بخش قابل توجهی از اقتصاد کشور به بخش تعاون اختصاص داده شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) به نظرآباد، محمدرضا رحيمی ادامه داد: بعد از پيروزی انقلاب اسلامی جوانان و خانواده‌های زيادی در تعاونی‌ها مشغول به فعاليت شدند و در پرتوی فعاليت‌های تعاونی‌ها زندگی آن‌ها سر و سامان گرفت. تعاونی‌ها در بخش صنعت،‌ مسکن، کشاورزی و اشتغال فعاليت می‌کنند و هر کجای کشور که می‌رويم می‌بينيم که تعاونی‌ها به صورت منسجم فعاليت و به اقتصاد کمک می‌کنند و باعث رفاه در زندگی مردم می‌شوند.

وی با اشاره به افتتاح همزمان ۹۵۰ طرح تعاونی در کشور در دومين روز هفته تعاون گفت: به صورت نمونه امروز شاهد اين بوديم که ۶۵۰ واحد مسکونی تعاون مسکن فرهنگيان شهرستان نظرآباد افتتاح شد که بخش عمده‌ای از اين واحدها به مردم تحويل داده شده و اين کار مهمی است که انجام شده و اين کار را بخش تعاونی انجام داده است.

رحيمی با بيان اين‌که اکنون ما شاهد شکسته شدن قيمت مسکن هستيم، گفت:‌ در سال‌های گذشته قيمت مسکن پايين نيامده بود و کاملا رو به رشد بود، اما در اين دولت رشد قيمت مسکن متوقف شد و حدود ۳۰ درصد پايين آمده که اين يک اتفاق بی‌نظيری است که رخ داده است.

معاون اول رييس‌جمهور همچنين بار ديگر با تشکر از وزارت تعاون و دست‌اندرکاران آن گفت: وزارت تعاون کارهای خوبی انجام داده است و اميدواريم اين کارها و فعاليت‌ها همچنان ادامه پيدا کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016