چهارشنبه 31 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پليس آگاهی تهران: انگيزه قتل استاد دانشگاه تهران شخصی بوده است، مهر

پليس آگاهی تهران بزرگ در مورد حادثه سوء قصد به دکتر عبدالرضا سودبخش عضو هيئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران که شب گذشته در مقابل مطب شخصی خود از طرف افراد ناشناس کشته شد اعلام کرد: تحقيقات اوليه حکايت از آن دارد که علت و انگيزه قتل شخصی بوده و وجود هرگونه انگيزه ديگر در اين جنايت منتفی است.
به گزارش خبرگزاری مهر، بنا به اعلام پليس اگاهی تهران، در ساعت ۴۵ : ۲۱ مورخ ۳۰ شهريور از طريق مرکز فوريت های پليسی ۱۱۰ وقوع يک فقره تيراندازی منجر به جرح به کلانتری ۱۴۸ انقلاب اعلام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با حضور مأموران کلانتری و عوامل اورژانس در بلوار کشاورز، بلافاصله فرد مصدوم به بيمارستان انتقال، اما به واسطه شدت جراحات وارده فوت می کند.

با تشکيل پرونده مقدماتی در اين خصوص و به دستور قاضی کشيک دادسرای جنايی تهران، مراتب در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. با آغاز تحقيقات از سوی کارآگاهان بلافاصله هويت مقتول مورد شناسايی قرار گرفت.

تحقيقات اوليه حکايت از آن داشت که مقتول متخصص بيماری های عفونی و همچنين دانشيار دانشگاه است که در زمان خروج از مطب کار خود واقع در بلوار کشاورز مورد اصابت گلوله فرد يا افراد ناشناس قرار گرفته است.

تحقيقات اوليه حکايت از آن دارد که علت و انگيزه قتل شخصی بوده و وجود هرگونه انگيزه ديگر در اين جنايت منتفی است. در حال حاضر تحقيقات تخصصی در مراحل ابتدايی قرار داشته و نتيجه اقدامات متعاقبا اعلام خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016