پنجشنبه 1 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس پليس آگاهی تهران: ارتباطی ميان قتل دکتر سودبخش و سوء قصد به دکتر سرابی وجود ندارد، مهر

سرهنگ عباسعلی محمديان در مورد حادثه سوء قصد شب گذشته به دکتر غلامرضا سرابی و اينکه آيا اين حادثه با قتل دکتر سودبخش ارتباط دارد گفت: تا کنون زنجيره ای بودن اين حوادث مشخص نشده است.
سرهنگ عباسعلی محمديان در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين مطلب افزود: تا کنون طی بررسيهای صورت گرفته هيچ گونه ارتباطی ميان قتل دکتر عبدالرضا سودبخش عضو هيئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و حادثه سوء قصد به جان دکتر غلامرضا سرابی پيدا نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: طبق بررسيهای انجام شده مشخص شد که دکتر غلامرضا سرابی به دفعات از سوی بستگان يکی از بيمارانش تهديد شده که احتمال می رود اين حادثه توسط آنان انجام شده باشد.

رئيس پليس آگاهی تهران بزرگ گفت: در حال حاضر تحقيقات پليس برای روشن شدن اين موضوع آغاز شده که پس از پايان تحقيقات اطلاعات لازم در اختيار رسانه ها قرار می گيرد.

وی در پاسخ به اينکه آيا احتمال دارد اين حوادث به صورت زنجيره ای ادامه يابد اظهار کرد: اميدواريم که چنين اتفاقی نيفتد اما تا کنون نيز زنجيره ای بودن اين حوادث مشخص نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016