جمعه 16 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نگهداری دو فعال کرد در سلول انفرادی پس از ۶۵ روز، رهانا

خبرگزاری حقوق بشر ايران - رهانا
با گذشت بيش از دو ماه از بازداشت دو فعال مريوانی، هيچ اخباری ازسرنوشت اين دو شهروند کرد حاصل نشده و خانوادهای آنان تحت فشار نيروهای امنيتی جمهوری اسلامی قرار دارند.

دو فعال کرد اهل شهرستان مريوان به نام‌های بختيار معماری و هژير ابراهيمی که حدود دو ماه پيش از سوی ماموران امنيتی بازداشت شدند، همچنان در سلول انفرادی بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج به سر می برند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کرديش پرسپکتيو، اين دو شهروند کرد که ۶۵ روز را در سلولهای انفرادی و تحت شديدترين فشارها سپری کرده‌اند تاکنون امکان برقرای هرگونه تماسی را با خانوادهای خود نداشته‌اند.

يکی از نزديکان اين بازداشت شدگان وضعيت اين دو نفر را با توجه به مدت زمان طولانی نگهداری آنها در سلول انفرادی نگران کننده دانست.

اين منبع همچنين در ادامه افزود که خانوادهای دستگير شدگان از سوی نيروهای امنيتی مبنی بر عدم مصاحبه‌ با رسانه‌ها تحت فشار قرار دارند و به همين خاطر هيچ اطلاع رسانی در خصوص وضعيت نامبردگان تاکنون صورت نپذيرفته است.

گفتنی است که مراجعه‌های مکرر خانواده های اين دو زندانی به دادسرا و اداره اطلاعات سنندج تاکنون هيچ نتيجه‌ای در پی نداشته و مسئولان مربوطه از ارائه هرگونه توضيحی در باره وضعيت و اتهام های منتسب احتمالی به اين فعالان خودداری کرده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016