جمعه 16 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسامی کشته شدگان حرکت تروريستی در سنندج، ايرنا

سنندج - اسامی شهدای اقدام تروريستی ايادی استکبار جهانی که بعدازظهر پنجشنبه با تيراندازی در ميدان آزادی شهر سنندج رخ داد، اعلام شد.


به گزارش ايرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی نيروی انتظامی کردستان، 'علی محمدی' يکی از شهدای اين جنايت کور،از عابرين اين حادثه بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين،'احمد جعفری هاشمی'، 'مصطفی کرامتی'، 'رامين اميرقلی' و 'شهرام نصراللهی' چهار شهيد ديگر اين حادثه از کارکنان نيروی انتظامی اعلام شده اند.
در جريان اين تيراندازی ۹ تن مجروح شدند که پنج تن از آنها مردم عادی و چهار تن ديگر از کارکنان نيروی انتظامی هستند.
گزارش شده است علی خسروی، رسول سولگی ، سهراب نجفی و علی حيدری از جمله مجروحان اين جنايت غير انسانی معرفی شده اند که به غير از نفر آخر، بقيه از کارکنان نيروی انتظامی بشمار می آيند.
ساعت ۱۷ و ۱۰ دقيقه روز پنجشنبه دو نفر مسلح به سلاح کلاشينکف، ايستگاه و خودروی نيروی انتظامی را در حاشيه شمال غربی ميدان آزادی شهر سنندج به رگبار بستند.
ضاربين با سوءاستفاده از شلوغی ميدان و اطمينان از امتناع نيروی انتظامی در پاسخ به آتش آنها به علت انبوه شهروندان حاضر در صحنه،اقدام به فرار کردند.
سرهنگ 'ابراهيم کاظمی نژاد' معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان بی درنگ بعد از اين حادثه،از آغاز عمليات جستجو و شناسايی ضاربين و همدستان آنها خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016