جمعه 16 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جلسه‌ کميسيون امنيت ‌ملی با حضور وزرای کشور و اطلاعات برای بررسی حادثه تروريستی سنندج، ايلنا

ـ نيروهای امنيتی و اطلاعاتی بايد با هوشياری بيشتری کار را دنبال کنند
ـ دشمنان زخم‌خورده ايران که نتوانستند با تحريم به نتيجه برسند، گروهک‌های ضد انقلاب را فعال کردند.


ايلنا: نايب‌رييس کميسيون امنيت‌ملی و سياست‌خارجی مجلس از برگزاری جلسه‌ای در اين کميسيون با حضور وزرای کشور، اطلاعات و ساير مسئولين امنيتی برای بررسی حادثه تروريستی سنندج خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اسماعيل کوثری نماينده تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در ارتباط با حادثه اخير سنندج و تيراندازی صورت گرفته در اين شهر گفت: رسيدگی به اين موضوع حتمی است. چرا که دشمنان زخم‌خورده ايران که نتوانستند با تحريم به نتيجه برسند، گروهک‌های ضد انقلاب را در داخل و خارج از کشور فعال کرده‌اند تا جامعه را ناامن جلوه دهند.
به گفته وی، نيروهای امنيتی و اطلاعاتی بايد با هوشياری بيشتری کار را دنبال کنند و پيش از آنکه اقدامی صورت گيرد، آن را در نطفه خفه کنند، تا چنين حوادثی رخ ندهد.
اين نماينده مجلس با يادآوری اينکه شهرهای سنندج و مهاباد هر دو مرزی هستند، خاطر نشان کرد: انجام اقدامات کور در مرزها يک کار حرفه‌ای نيست. اينکه برخی افراد به صورت پراکنده تيراندازی کنند و پس از آن نيز فرار کنند، يک اقدام پيش و پا افتاده و تنها با هدف ايجاد ناامنی است.
کوثری تاکيد کرد که اين موضوع در کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس با حضور مسئولين مربوطه بررسی خواهد شد تا مسئولين با اين‌گونه حوادث برخورد کنند.
نايب رئيس کميسيون امنيت‌ملی در ارتباط با زمان برگزاری اين جلسه نيز گفت: از آنجايی که جلسه روز يکشنبه دارای برنامه خاص خود است و نياز است که از مسئولين مربوطه دعوت به عمل آيد، روز دوشنبه و يا سه‌شنبه برای برگزاری جلسه با وزرای مذکور در نظر گرفته می‌شود. اين جلسه احتمالا با حضور وزير اطلاعات، وزير کشور و ساير مسئولين امنيتی و اطلاعاتی برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016