پنجشنبه 6 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمانپرست: دبير‌کل سازمان ملل زمينه‌ساز منع رويه نامشروع رويه نامشروع و ضد حقوق بشری تحريم باشد، ايلنا

- مهمانپرست ،تصويب قطعنامه محکوميت تحريم‌های يکجانبه آمريکا عليه مردم کوبا را به ملت و دولت اين کشور تبريک گفت
- خواسته جامعه جهانی برخلاف آن چيزی است که آمريکا و چند کشور معدود ديگر ادعا می‌کنند.


ايلنا : سخنگوی وزارت امور‌خارجه گفت : از دبير‌کل سازمان ملل انتظار می‌رود دو دهه موضع جامعه جهانی در خصوص عدم مشروعيت تحريم ملت‌ها را با جديت مورد توجه قرار داده و با ارائه گزارش موثر خود زمينه‌ساز منع قاطع اين رويه نامشروع و ضد حقوق بشری باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، رامين مهمانپرست ،تصويب قطعنامه محکوميت تحريم‌های يکجانبه آمريکا عليه مردم کوبا را به ملت و دولت اين کشور تبريک گفت.
وی در اين زمينه افزود: ۱۹ سال تکرار تصويب اين قطعنامه نشان‌دهنده نظر قاطع جامعه جهانی در عدم مشروعيت تحريم عليه ملت‌ها و آثار ضد حقوق بشری آنهاست.
مهمانپرست تکرار قاطعانه اين موضع را گويای آن دانست که خواسته جامعه جهانی برخلاف آن چيزی است که آمريکا و چند کشور معدود ديگر ادعا می‌کنند.
وی افزود: ازدبير‌کل سازمان ملل انتظار می‌رود دو دهه موضع جامعه جهانی در خصوص عدم مشروعيت تحريم ملت‌ها را با جديت مورد توجه قرار داده و با ارائه گزارش موثر خود زمينه‌ساز منع قاطع اين رويه نامشروع و ضد حقوق بشری باشد.
گفتنی است ؛ تصويب اين قطعنامه برای نوزدهمين سال متوالی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و با رای منفی تعداد ۱۸۷ کشور از مجموع ۱۹۲ عضو سازمان ملل متحد صورت گرفت و تنها آمريکا و رژيم صهيونيستی به قطعنامه رای مثبت دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016