دوشنبه 17 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاسخ سردار جزايری به سناتور آمريکايی: آمريکا گروگان ايران شده است، مهر

رئيس کميته تبليغات دفاعی کشور با بيان اينکه هم اکنون آمريکا با حضور خود در منطقه گروگان ايران شده است، به سخنان اخير يک سناتور آمريکايی عليه ايران اشاره و به وی توصيه کرد که در امور راهبردی مربوط به ايران و آمريکا وارد نشود زيرا ناکارآمدی توصيه های او قبلا به اثبات رسيده است.
سردار مسعود جزايری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اظهارات خصمانه سناتور محافظه کار عضو کميته نيروهای مسلح سنای آمريکا که خواستار نابودی کامل تاسيسات نظامی و واحدهای هوايی و دريايی نيروهای مسلح ايران به ويژه سپاه ، شده بود، عنوان کرد: اين سناتور آمريکايی نمی داند که دنيا عوض شده است و تغييرات زيادی در صحنه های سياسی و نظامی عرصه بين الملل بوجود آمده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به سخنان ليندسی گراهام سناتور جمهوريخواه ايالت کارولينای جنوبی اضافه کرد: اين سناتور هنوز تصور می کند که با قلدری و زورگويی از جنس آمريکايی می توان دنيا را اداره کرد در حاليکه در دنيای واقعی اين چنين نيست.

معاون فرهنگی ستادکل نيروهای مسلح با بيان اينکه اين سناتور آمريکايی درک درستی از توانمنديهای جمهوری اسلامی ايران ندارد، گفت: اين شخص نمی داند که هم اکنون آمريکا با حضور خود در منطقه به گروگان ايران درآمده است.

وی تصريح کرد: البته خود آنها می دانند که قدرت جمهوری اسلامی ايران منحصر به منطقه خاورميانه نيست .

سردار جزايری به اين سناتور آمريکايی هشدار داد: توصيه می کنيم که اين سناتور محافظه کار آمريکايی در امور راهبردی مربوط به ايران وآمريکا وارد نشود چراکه ناکارآمدی توصيه های او قبلا به اثبات رسيده است.

گفتنی است پيش از اين منوچهر متکی در خصوص اظهارات اين سناتور آمريکايی عنوان کرده بود: مطالب سناتور آمريکايی را خيلی جدی نگيريد خواسته شوخی کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016