جمعه 26 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام موسوی خطاب به زندانيان اعتصاب کننده: اعتصاب خود را بشکنيد و خانواده‌ها و همراهان جنبش سبز را از نگرانی نجات دهيد، کلمه

ـ پيام ايستادگی شما را نسيم سبز آگاهی دهن به دهن و سينه به سينه به همه‌جای ايران عزيز رسانده است


دوستان و همراهان در بند،
طرفداران آزادی و حقوق انسانی و پايبندان پر استقامت ارزش‌های ايرانی و اسلامی

ملت ما امروز بيش از هميشه از رنج‌ها و فداکاری‌های شما آگاه است. پيام ايستادگی شما را نسيم سبز آگاهی دهن به دهن و سينه به سينه به همه‌جای ايران عزيز رسانده است.

امروز دوستداران ملت می‌دانند در اين راه زنان و مردانی دلير آماده‌اند که تا آخرين نفس مقاومت کنند تا همچنان اميد برای تحقق زندگی شايسته برای مردم زنده بماند.

ترکيب کسانی که امروز در زندان‌ها جان بر کف نهاده‌اند، قابل تأمل و عبرت است: زن و مرد و هنرمند و کارگر و حقوقدان و معلم؛ انسان‌هايی فرهيخته از هر صنف و طبقه و گروه و قشر.

دوستان جان بر کف

امروز دلبستگان به آزادی و عدالت و عظمت ايران، نگران سلامت شما هستند و اميد آنکه شما با شکستن اعتصاب غذای خود در اين روزهای ياد و يادآوری حماسه‌ی حسينی، خانواده‌ها و همراهان جنبش سبز را از نگرانی نجات دهيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016