چهارشنبه 1 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش مديرعامل مخابرات به گزارش مجلس؛ گزارش تخلفات به ما ابلاغ نشده است، مهر

مديرعامل شرکت مخابرات ايران در واکنش به گزارش کميته تحقيق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات و درج برخی تخلفات و موارد مورد ابهام در آن گفت: تا زمانی که اين گزارش به ما ابلاغ شود نمی توان اظهارنظر کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، کميته تحقيق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ايران پس از صرف مدت زمان دو سال گزارش تهيه شده خود در مورد اقدامات مخابرات و وزارت ارتباطات از سال ۸۴ تاکنون را در صحن علنی مجلس قرائت کرد که در اين گزارش ابهامات و تخلفاتی در مباحثی چون تعرفه های پيام کوتاه، اشتراک تلفن ثابت، اشتراک خط اينترنت پرسرعت و تعرفه اتصال تلفن همراه و وجود اشکال در قراردادهای منعقد شده و خريد تجهيزات، تخلف ۱۳۵ ميليارد تومانی همراه اول به عنوان زيرمجموعه مخابرات و ابهام در عملکرد مخابرات در پروژه های تلفن همراه اعتباری تاليا و شرکتهای ارائه کننده خدمات ‌تلفن اينترنتی و شرکتهای بخش خصوصی فعال در اينترنت پر سرعت به چشم می خورد.

صابر فيضی در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اينکه تاکنون فرصت نکرده است که اين گزارش را که با تمامی جزئيات قرائت شده در مجلس از سوی رسانه ها منتشر شده مطالعه کند اظهار داشت: اين گزارش هنوز به شرکت مخابرات ايران ابلاغ نشده است.

وی با بيان اينکه گزارش تحقيق و تفحص از عملکرد مخابرات پس از قرائت در صحن بايد تقديم کميسيون اصل ۹۰ مجلس شود و در اين کميسيون مورد بررسی قرار گيرد ادامه داد: اين گزارش پس از طی مجاری قانونی به شرکت مخابرات ايران ابلاغ می شود.

فيضی خاطرنشان کرد: تا زمانی که اين مسير طی نشود نمی توان در مورد اين گزارش اظهار نظر کرد.

به گزارش مهر، کميته تحقيق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ايران که از دی ماه سال ۸۷ در مجلس شورای اسلامی تشکيل شد در گزارش خود واگذاری سهام شرکت مخابرات ايران در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی را نيز غير رقابتی و دارای اشکال عنوان کرده است.

برخی نمايندگان مجلس معتقدند که طبق اين گزارش، قرارداد فروش سهام مديريتی شرکت مخابرات ايران بايد لغو شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016