جمعه 3 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور ناوگروه نیروی دریایی سپاه در قطر نشانه ناکامی پروژه سپاه هراسی است، ایلنا

وابسته نظامي ايران در دوحه با اشاره به بازدید ناو گروه نیروی دریایی سپاه از قطر این اقدام را نشانه ناکامی پروژه ایران هراسی و سپاه هراسی دانست.

به گزارش ايلنا به نقل از روابط عمومي سپاه، سردار ماشاءالله پورشه وابسته نظامی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه، گفت: در شرایطی که استکبار جهانی با انواع دسیسه‌ها و عملیات روانی گسترده از جمله بازی جدید ویکی لیکس در صدد است پروژه ایران هراسی و سپاه هراسی را در منطقه دامن زند، حضور ناو گروه نیروی دریایی سپاه به دعوت رسمی کشور قطر حکایت از عجز و ناکامی آنان‌ دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار پورشه افزود: حضور شناورهای نیروی دریایی سپاه در قطر به رقم تلاش‌ها و اقدامات نظام سلطه و دشمنان اسلام برای تفرقه‌افکنی میان کشورهای منطقه از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و در حقیقت فصل جدیدی در توسعه روابط و همکارهای دو جانبه میان جمهوری اسلامی ایران وقطر به شمار می‌رود.

وی در پایان سفر ناو گروه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به قطر را در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری مشترک دفاعی و نظامی بین دو کشور دوست و همسایه توصیف و تاکید کرد: بی تردید امنیت پایدار در خلیج فارس تنها با اراده، تعامل و همکاری همه جانبه کشورهای منطقه تامین می‌شود و توسعه روابط و تعاملات و همکاری‌ها به ويژه در عرصه دفاعی و نظامی در این راستا اهمیت بالایی دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016