دوشنبه 13 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جمع‌آوری دو زندان کرج در سال آينده، ايسنا

نماينده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از جمع‌آوری دو زندان از چهار زندان کرج در سال آينده خبر داد.

به گزارش ايسنا، عزيز اکبريان در جمع خبرنگاران گفت: از سال آينده دو مورد از زندان‌های کرج به تدريج به ساير شهرها منتقل می‌شوند و اين منوط به آماده‌سازی زندان‌ها در مناطقی مناسب‌تر است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: زمينی که متعلق به قوه قضاييه است به اين طرح اختصاص داده شده است. هم چنين انتقال زندانيان از پنج ماه آينده به زندان شهر ری تا آماده سازی زندان جايگزين شروع خواهد شد، ولی زندان رجايی شهر فعلا پا برجاست.

نماينده مردم کرج، اشتهارد، آسارا از تعيين فرماندار کرج در چند روز آينده خبر داد و گفت: به هيج وجه انتصابات و تعيين افراد به عنوان مديران موسسات و سازمان‌های مختلف هدف‌دار و گزينشی نبوده و نيست.

اکبريان افزايش تعداد نماينده‌ها را در اين استان الزامی و حتمی دانست و گفت: تلاش ما بر اين است در انتخابات آينده دو نفر نماينده ديگر به اين استان اضافه شوند.

وی در رابطه با بحث شهرستان شدن هر يک از شهرهای اقماری استان البرز اظهار داشت: هيچ مصوبه‌ای در خصوص ايجاد شهرستان در اين استان فعلا تعيين نشده و در صورت مصوب شدن، اشتهارد در اولويت می‌باشد.

وی در پايان گفت: سال آينده محدوده مرزی استان تهران با استان البرز تعيين خواهد شد و قرار بر اين است که تا ايران خودرو متعلق به استان تهران و از سايپا به بعد متعلق به البرز باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016