جمعه 17 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير دفاع: موضع پنتاگون مهر تأييدی بر سرنگونی هواپيماهای بيگانه در خليج فارس است، فارس

خبرگزاری فارس: وزير دفاع در خصوص سرنگونی هواپيماهای بدون سرنشين آمريکايی در خليج فارس با اشاره به تائيد اصل موضوع سرنگونی هواپيماها توسط مقامات آمريکايی، تصريح کرد: اين موضوع نشانگر تائيد اظهارات مسئولان ماست.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، سردار احمد وحيدی وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح عصر امروز در حاشيه مراسم چهلمين روز شهادت استاد شهرياری با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به ترور شهيدان شهرياری و عليمحمدی گفت: خون شهدا همواره زاينده و حيات‌بخش است.

وی افزود: ترکيب ايمان و علم، هنر اين مردان بزرگ است چرا که دانشمندان ما در خط مقدم حرکت توسعه و پيشرفت کشور هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير دفاع با بيان اينکه دشمن در پی مقابله با جمهوری اسلامی بوده و ترور اين دانشمندان را به عنوان ابزاری در اين راه برگزيده است، خاطرنشان کرد: آنها قصد دارند مانع پيام‌رسانی انقلاب شوند غافل از اينکه خون اين شهيدان پيام انقلاب را رساتر به گوش جهانيان خواهند رساند.

سردار وحيدی در خصوص تدابير اتخاذ شده مسئولين برای جلوگيری از اين گونه اقدامات در آينده نيز گفت: مسئولين تدابير لازم را برای حفاظت از دانشمندانمان انديشيده‌اند.

وی در بخش ديگری از سخنان خود در خصوص سرنگونی هواپيماهای بدون سرنشين آمريکايی در خليج فارس يادآور شد: آنچه دوستان ما در سپاه گفته‌اند، ملاک بوده و طبيعی است که آنها نمی‌خواهند اين اتفاق را آنطور که رخ داده بپذيرند.

وزير دفاع با اشاره به تائيد اصل موضوع سرنگونی هواپيماها توسط مقامات آمريکايی، تصريح کرد: اين موضوع نشانگر تائيد اظهارات مسئولان ماست.

وحيدی خاطرنشان کرد: سيستم پدافند ما هوشيار است و عکس‌العمل‌های لازم را در برابر هواپيماهای جاسوسی بيگانه از خود نشان خواهند داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016