دوشنبه 4 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نماينده اصفهان: اشتون با تفکرات صهيونيستی خود مذاکرات را به انحطاط کشاند، فارس

خبرگزاری فارس: نماينده اصفهان در مجلس با اشاره به مذاکرات استانبول بين ايران و ۱+۵، گفت: اشتون با يک نگاه سياسی که پشت پرده آن تفکرات صهيونيستی است، مذاکرات را به انحطاط کشاند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نيره اخوان نماينده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی که صبح امروز (دوشنبه) به عنوان اولين ناطق ميان دستور در صحن علنی مجلس سخن می‌گفت ضمن تسليت ايام اربعين حسينی، اظهار داشت: بهمن‌ ماه آغاز پيروزی انقلاب اسلامی ايران بدست مبارک حضرت امام (ره) است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: ۱۲ بهمن آغاز دهه فجر شد و ۲۲ بهمن انقلاب نور به منصه ظهور رسيد. تکليف محوری و دين‌باوری از آموزه‌های حضرتش بود بر همين مبنا امت به اذن آن عارف بزرگ با هر توطئه‌ای به مقابله برخواست و با جريانات نفاق و ليبرالی برخورد قاطع کرد و صحنه نبرد حق عليه باطل، ضمن ايستادگی و مقاومت افشاگر جريان بنی صدر فراری شد.

اخوان در ادامه عنوان کرد: در جهان اسلام مردم تفکر حضرت امام خمينی (ره) را با جان و دل خريدند. جريان انتفاضه و لبنان شکوفا شد. غده سرطانی يعنی رژيم صهيونيستی که امام در سال ۴۲ فرموده بود اسراييل بايد محو شود، آسيب پذير شد و ساختارهای سياسی منتقدين کشورهای عربی به ويژه مصر و امارات و مراکش متزلزل شد.

نماينده مردم اصفهان در خانه ملت در بخش ديگری از سخنان خود ياداور شد: امروز در تونس شاهد پيروزی مردم عليه ظلم و ستم هستيم، به گونه‌ای که پس از ۵۰ سال برای اولين بار اذان در آنجا شنيده می شود و نماز جمعه برپا می‌شود و مردم ترکيه در نماز جمعه از دبير شورای عالی امنيت ملی به گرمی استقبال می‌کنند، اين عزت مرهون فرهنگ رفتاری حضرت امام است.

به گفته وی، شکسته شدن هيبت پوشالی آمريکا در اشغال لانه جاسوسی ريشه در همين فرهنگ دارد، دشمن از اين فرآيند فراری است و در فتنه سال ۸۸ از طرق مختلف با همدستی سران فتنه تصور براندازی نظام را در سر می‌پروراند که امت امام با تأسی از بصيرت خلف شايسته حضرت امام يعنی حضرت آيت‌الله خامنه‌ای ،‌مقام معظم رهبری در ۹ دی و ۲۲ بهمن ۸۸ آنان را به خاک ذلت نشاند.

اخوان در خاتمه عنوان کرد: امروز اگر در مسائل هسته‌ای گروه مذاکره کننده دو پيش شرط را مطرح می‌کنند، امری طبيعی و در فرآيند اقتدار انقلاب اسلامی است. در اين جا بايد به اشتون تذکر دهم با عملکردی که از خود نشان داد، بی اعتمادی را در جامعه ما نسبت به غربی‌ها فزونی بخشيد و در مقابل جمهوری اسلامی ايران در مقاطع مختلف با سعه صدر و تعامل نسبت به مسائل هسته‌ای با نگاه حقوقی مذاکرات را ادامه داده است اما اشتون با يک نگاه سياسی که پشت پرده آن تفکرات صهيونيستی است، مذاکرات را به انحطاط کشاند اما اميدوارم در آينده با بصيرتی که در ملت ايران و جهان اسلام پديدار شده روز به روز افزايش يافته و مقدمه‌ای برای ظهور حضرت وليعصر (عج) فراهم شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016