چهارشنبه 6 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايلنا: هشت کارگر در ايران خودرو کشته شدند، ايران خودرو: تعداد قربانی بيش از چهار نفر غلط است، خبرآنلاين

حوادث > داخلی - انحراف يک کاميون هووو حامل بار در محوطه کارخانه ايران خودرو منجر به کشته شدن ۸ کارگر و مصدوم شدن چندين کارگر شد.

به گزارش ايلنا، به گفته شاهدان ‌اين حادثه در زمان ورود کارگران شيفت شب کارخانه روی داد. بعد از اين حادثه شماری از کارگران کارخانه به شرايط سخت کار اعتراض کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کارگران تاسيس يک تشکل کارگری را برای حمايت از حقوقشان در کارخانه ايران خودرو را خواستار شدند. برخی از کارگران در مصاحبه با خبرنگاران به کار اجباری در ايام تعطيل مانند روز اربعين اعتراض داشتند.

به دستور جواد نجم الدين، مديرعامل گروه صنعتی ايران خودرو، تيم ويژه ای برای پيگيری اين حادثه تشکيل شده است.

۶ نفر در شرکت فوت کرده‌اند و ۲ نفر در بيمارستان فوت کردند.

کاميون هووو کاميون مشکل داری است که رانندگان آن بارها نسبت به کيفيت آن اعتراض داشته‌اند. اين کاميون چينی است و توسط شرکت ايران خودرو ديزل مونتاژ می شود.

مسئولين ايران خودرو البته می‌گويند که تاکنون ۴ نفر در اين حادثه کشته شده‌اند و آماری غير از اين کذب است اما منابع خبری کشته شدن ۸ نفر را تاييد می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016