پنجشنبه 28 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمعات شبانه لباس شخصی ها مقابل منزل مهدی کروبی و موسوی، تحول سبز

تحول سبز: در ادامه تجمعات و ايجاد مزاحمت های دو روز اخير برای خانواده مهدی کروبی، از ساعت ٩ شب چهارشنبه ٢٧ بهمن ماه نيز، مجددا تعدادی از اراذل و اوباش با تجمع درب منزل مهدی کروبی اقدام به برهم زدن نظم عمومی و سلب آسايش همسايگان نموده اند.

همچنين برخی گزارش ها حاکی از تجمعات مشابهی مقابل منزل ميرحسين موسوی و محمد خاتمی صورت گرفته است.

طی روزهای اخير و بعد از درخواست مشترک راهبران جنبش سبز برای برگزاری راهپيمايی ٢۵ بهمن، به صورت مداوم و سازماندهی شده، گروههای لباس شخصی، با تجمع در مقابل منزل مهدی کروبی- که اينک در حصر خانگی به سر می برد- به ايرادِ هتاکی، مزاحمت و پرتاب اشياء پرداخته و آسايش محله را بر هم زده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سحام نيوز، گروه ديگری از اين اراذل در ساعت ۱٢ امشب، به گروه اول تجمع کنندگان پيوسته و شروع به سر دادن شعارهايی در حمايت از رهبری و توهين به مهدی کروبی، ميرحسين موسوی، محمد خاتمی و هاشمی رفسنجانی و حتی بيت رهبر فقيد جمهوری اسلامی نمودند. نکته قابل توجه در اين تجمع اين بود که برای نخستين بار بود که شعارهای تندی برعليه هاشمی رفسنجانی و بيت امام از جمله سيد حسن خمينی و سيد ياسر و سيد علی داده و شنيده می شد.

اين افراد شعارهايی همچون “تا هاشمی کفن نشود؛ اين وطن وطن نشود” و “موسوی و کروبی؛ اعدام بايد گردند” را سر می دادند.

اين اراذل و اوباش حتی به مردم و همسايگان محل که امنيت و آسايش آنها طی سال گذشته بارها و بارها گرفته شده بود، اهانت می کردند.

لازم به توضيح است شب گذشته اين اراذل تا نيمه های شب با ايجاد فضای رعب و وحشت اقدام به برهم زدن آرامش مردم و همسايگان نموده بودند.

همچنين بنا به گزارش منابع خبری، عصر چهارشنبه نيز، گروهی از نيروهای امنيتی لباس شخصی، با هجوم به منزل حسين کروبی، فرزند ارشد مهدی کروبی، قصد بازداشت وی را داشتند که بدليل ناکام ماندن در اين امر، اقدام به شکستن درب منزل و ورود غيرقانونی و استقرار در آنجا نمودند.

همچنين در حالی که خبرگزاری فارس از تجمع طرفداران حکومت در مقابل منزل مهدی کروبی خبر داده، گزارش های ديگر نيز حاکی است که گروهی ديگری در مقابل منزل مير حسين موسوی تجمع کرده و عليه رهبران مخالفان دولت شعار سر داده اند. تجمع مشابهی هم درمقابل منزل محمد خاتمی برگزار شده است.

به گزارش راديو اروپای آزاد، نزديکان ميرحسين موسوی تاييد کرده اند که طرفداران دولت در مقابل منزل موسوی تجمع کرده اند و اعضای خانواده موسوی روز چهارشنبه هم موفق به ديدار با موسوی و زهرا رهنورد نشده اند.
طبق اين گزارش محافظان ميرحسين موسوی منزل ميرحسين موسوی را ترک کرده اند، ولی ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد همچنان درمنزل به سر می برند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016