شنبه 30 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس سازمان زندان ها: تعداد زندانيان امنيتی کشور به نيم درصد هم نمی رسد، ايرنا

رييس سازمان زندان ها و اقدامات تامينی و تربيتی از احداث ۴۷ بازداشتگاه تا سه سال ديگر در کشور خبر داد و گفت: عمليات احداث برخی از اين بازداشتگاه ها هم اکنون در حال انجام است.

غلامحسين اسماعيلی افزود: بودجه اين سازمان در سال ۹۰ و همچنين سال های ديگر، بايد قدری افزايش يابد تا بتوان عمليات ساخت بازداشتگاه ها را طبق زمان بندی پيش برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون رييس قوه قضاييه اضافه کرد: خواست سازمان زندان ها اين است که در سه سال آينده اين ۴۷ بازداشتگاه به بهره برداری می رسد.

اسماعيلی همچنين درباره اخبار برخی سايت های داخلی و خارجی معاند مبنی بر نامناسب بودن وضعيت زندان ها، گفت: از ضد انقلاب توقعی غير از اين وجود ندارد و اگر غير از اين بگويد بايد شک کرد.

اين مقام مسئول در قوه قضائيه با بيان اينکه خدمات و برنامه های زندان ها فارغ از نوع جرم به تمامی زندانيان ارايه می شود، افزود: تمام اهتمام ما اين است که حکم مرجع قضايی در ارتباط با نگهداری فرد در درون زندان اجرا شود.

اسماعيلی ادامه داد: اين افراد محکوم به نگهداری در زندان هستند و هيچ محکوميت ديگری ندارند و ما برای همه، امکانات يکسان ايجاد کرده ايم.

رييس سازمان زندان ها همچنين درباره تاسيسات زندان ها در فصل سرما گفت: تاسيسات زندان ها، تاسيسات مرکزی، يکنواخت و متمرکز است و در مجموع زندان های کل کشور تعداد زندانيان امنيتی به نيم درصد هم نمی رسد. تعجب می کنم که چرا بقيه زندانيان از وضعيت سرمايش و گرمايش و امکانات داخل زندان گلايه ندارند اما چون برخی خودشان را مدعی می دانند خواستار بهترين امکانات هستند.

اسماعيلی افزود: در امتداد تمامی بندهای نگهداری، همکاران ما به صورت شبانه روزی با همان سيستم گرمايشی موجود نگهبانی می دهند ولی برخی بنای جوسازی و تبليغات منفی دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016