چهارشنبه 11 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشايی: کسانی که به شورای عالی ايرانيان اتهام می‌زنند بايد به ملت ايران توضيح دهند، ايسنا

جانشين رييس‌جمهور در شورای عالی ايرنيان خارج از کشور، گفت: افراد دخيل در روند تحقيق و تفحص که به شورای عالی ايرانيان تهمت زده‌اند بايد درباره اين اتهامات به ملت ايران توضيح دهند.

اسفنديار رحيم‌مشايی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خارجی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره طرح تحقيق و تفحص نمايندگان مجلس شورای اسلامی از شورای عالی ايرانيان خارج از کشور، اظهار کرد: به همان اندازه که اين روند ادامه می‌يابد در می‌يابيم که چه اقدام خوبی انجام گرفته است. ما نيز سوالاتی از افراد دخيل در روند تحقيق و تفحص داريم. آنان سوالات و سخنانی در جريان اين تحقيق و تفحص مطرح کرده‌اند که باعث وهم شده ‌است و بايد در اين باره جوابگو باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مشايی درباره دليل ابراز اينگونه اظهارات از سوی برخی از نمايندگان مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: بايد دليل اين امر را از خود آنان بپرسيد.

جانشين رييس‌جمهور در شورای عالی ايرنيان خارج از کشور، افزود: کسانی که برای تحقيق و تفحص اقدام کرده‌اند بايد به ملت ايران درباره اتهاماتی که زده‌اند توضيح دهند. همانگونه که زمانی که حضرت يوسف (ع) را جلوی پادشاه آوردند و پرسيدند آن چيست، فرمودند اول شما بگوييد آن ماجرا چه چيزی بوده است. بر همين اساس بايد آنها در درجه اول توضيح دهند که چه ماجرا و انگيزه‌ای در پشت اين تحقيق و تفحص وجود دارد که در اين صورت انگيزه آنها معلوم می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016