پنجشنبه 12 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار احمدی مقدم: برخورد نيروی انتظامی در اغتشاش ها متناسب با نوع و شدت جرم انجام می شود، ايرنا

اهواز- فرمانده نيروی انتظامی گفت:نوع برخورد ماموران نيروی انتظامی با عوامل اغتشاش ها، فراخوان ها و تجمع ها که با تحريک دشمنان،سران فتنه و القائات رسانه های بيگانه و ضدانقلاب انجام شده متناسب با نوع جرم و شدت آن صورت گرفته است.


سردار 'اسماعيل احمدی مقدم' روز پنجشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ايرنا در اهواز بيان داشت:نيروی انتظامی با فريب خوردگان و آنهايی که با سلب آسايش مردم و نوعا تخريب اموال عمومی، قتل و... جامعه را به سمت ناامنی پيش می برند قاطعانه و شدت عمل برخورد خواهد کرد ولی آنهايی که در ميدان ها و تجمع های غيرقانونی دستگير می شوند پس از تکميل پرونده به مقام قضايی معرفی می شوند تا به جرم و تخلف آنان رسيدگی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اظهار داشت:تاکيد و خواست ما از دستگاه قضايی اين است چنين افرادی که امنيت جامعه را با اعمال ضدانقلابی هدف قرار داده اند به سرعت و با ضمانت موقت رها و آزاد نشوند و برخورد سخت تری با آنان صورت بگيرد.
فرمانده نيروی انتظامی در ادامه گفت:عموم جوانان ما تحت تاثير القائات رسانه ها و شبکه های خبری دروغ پرداز قرار نگرفته و نمی گيرند و همان طور که شاهد هستيم بجز افراد قليلی که حدود سه هزار نفر که بيشتر در تهران بودند در اين فراخوان ها شرکت نکردند.
سردار احمدی مقدم افزود:صفوف کسانی که در اين فراخوان های ضدانقلابی شرکت می کنند با صفوف جوانان انقلابی ما جداست و به اين گروه قليل که در فراخوان ها شرکت می کنند توصيه می کنيم که فريب عوامل ضد انقلاب،آمريکا و رژيم صهيونيستی را نخورند و به صف ۷۵ميليونی مردم بپيوندند.
وی به فراخوان ۲۵بهمن ماه ۱۳۸۹ که به تحريک دشمنان و القائات رسانه های ضدانقلاب صورت گرفت اشاره کرد و گفت:الان فتنه ای در کشور وجود ندارد چون تشخيص حق از باطل کاملا روشن است و اين تحرکات و فراخوان ها هيچ سرانجامی نخواهد داشت.
سردار احمدی مقدم با اشاره به وضعيت امنيتی خوزستان و اظهارداشت: در ماههای اخير در خوزستان شاهد کاهش شش درصدی جرايم و کاهش ۳۰درصد جرايم خشن بوديم و در سال آينده اين روند کاهشی جرم در اين استان که البته ريشه های اقتصادی و اجتماعی دارد ادامه خواهد يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016