شنبه 14 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وحيد؛ معاون اجرايی دفتر رهبری، شخصا مديريت ربودن مهدی کروبی و فاطمه کروبی را به عهده داشت، سحام نيوز

سحام نيوز: روز گذشته خانواده مهدی کروبی برای چندمين مرتبه با مراجعه درب منزل پدرشان، مجددا با درب بسته روبرو شدند. يکی از اعضای خانواده مهدی کروبی به خبرنگار ما گفت “طی دو روز گذشته برای اثبات دروغگويی ها ادعاهای واهی دادستان تهران مبنی بر اينکه “آقايان کروبی و موسوی در منازلشان هستند” چندين مرتبه به منزل آقای کروبی مراجعه نموديم. هرچقدر درب زديم هيچ شخصی پاسخگو نبود. از همسايگان در مورد رفت و آمد ها پرس و جو نموديم و آنها به ما گفتند چراغ های ساختمان طی اين مدت هميشه خاموش بوده است و مشخصا کسی در آن سکونت ندارد”.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همين خصوص خبرنگار سحام نيوز طبق اخبار بدست آورده برخی ابعاد ديگر اين آدم ربايی حکومتی را فاش نمود. به گزارش خبرنگار سحام نيوز:” در شب آدم ربايی، آقای وحيد از مسئولين رده بالای دفتر رهبری و معاون اجرايی ايشان؛ به همراه چندين نفر ديگر با حضور در منزل آقای کروبی، شخصا فرماندهی اصلی اين کار را به عهده داشته و آقای کروبی و خانم فاطمه کروبی را از منزل بيرون نموده و به مکان نامعلومی منتقل کردند. همچنين نيروهای تحت فرمان ايشان تمامی کتاب ها، اسناد شخصی،داروها و حتی برخی اجناس و اسباب های منزل را نيز خارج نموده و به تاراج بردند. همچنين اين نيروها شروع به تعويض تمامی قفل های منزل نمودند. ما معتقديم مسئوليت اين آدم ربايی سياسی بر عهده شخص رهبری بوده و آقای وحيد به عنوان عاليترين مقام دفتر و نيز معاون اجرايی ايشان، مجری اين طرح بوده است”

لازم به توضيح است “وحيد حقانيان” يا بنا به قول مشهور “وحيد” معاون اجرايی دفتر رهبری است که به عنوان يک چهره بسيار بانفوذ و قدرتمند وظيفه ابلاغ تصميمات و نقطه نظرات آيت الله خامنه ای به دستگاه های مختلف سياسی، امنيتی و نظامی و ايجاد هماهنگی ميان آنها را بر عهده دارد. از وحيد حقانيان به عنوان دست راست رهبر جمهوری اسلامی يا به عبارت دقيق تر مباشر اصلی ايشان نام برده می شود. با وجود اين هيچ اطلاعاتی درباره اين او در رسانه ها به چشم نمی خورد و هيچ کدام از مسئولان ارشد نزديک به آيت الله خامنه ای در خاطرات، نقل قول ها يا اظهار نظرات خود اشاره ای به اين فرد نکرده اند.
نخستين تصاويری که از وحيد در رسانه ها به چشم خورد مربوط به مراسم تنفيذ حکم رياست جمهوری احمدی نژاد در دور دوم است که او حکم تنفيذ را به دستان آيت الله خامنه ای می دهد و سپس همانجا می ايستد.اين کار معمولا توسط رئيس جمهور قبلی يا رئيس مجلس خبرگان يا افرادی در رده‌های مشابه انجام می‌گرفته‌است. وی همچنين در مراسم تحليف احمدی نژاد در مجلس شورای اسلامی حضوری بسيار پر رنگ داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016