یکشنبه 15 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار هفت تن از دانشجويان دانشگاه نوشيروانی بابل به کميته انضباطی، دانشجونيوز

در ادامه تجمعات و بازداشت چندين تن از فعالين دانشجويی دانشگاه صنعتی نوشيروانی بابل و آزادی ۳ تن از اين دانشجويان بازداشتی در هفته های اخير، گزارش های رسيده از احضار هفت تن از دانشجويان به کميته انضباطی اين دانشگاه خبر می دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش دانشجونيوز، دانشجويان احضار شده به کميته انضباطی بنام های سيد مصطفی ارمغان، حسام الدين باقری، مجتبی تقوايی، حسين ضامن ضرابی، محمد عسگری، محمد علمی و نيما نحوی با اتهاماتی نظير عدم رعايت مقررات دانشگاه، فعاليت و تبليغ به نفع گروهکها يا مکاتب الحادی يا غيرقانونی و ارتکاب اعمالی برضد نظام جمهوری اسلامی مواجه شده اند.

بر اساس گزارشات قبلی دانشجونيوز، حسين ضامن ضرابی به تازگی از زندان آزاد شده و از سوی کميته انضباطی به يک ترم تعليق با احتساب سنوات(در ترم جاری) محکوم شده است . نيما نحوی نيز که به تازگی و پس از ۲۱ ماه تعليق و زندان به دانشگاه بازگشته بلافاصله به کميته انضباطی احضار شده است.

گفتنی است تمامی اين فشارها و احضارها در حالی صورت می گيرد که دانشگاه صنعتی بابل روزهای آرامی را سپری کرده و تجمعات پراکنده اخير در مراکز شهر بابل رخ داده است.

همچنين وبسايت دانشجونيوز پيشتر هم اخباری مبنی بر احضار ۳ تن از دانشجويان دانشگاه صنعتی نوشيروانی بابل منتشر ساخته بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016