جمعه 20 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت اطلاعات: تعدادی از شرکت‌های هرمی شناسايی شدند، ايسنا

وزارت اطلاعات در اطلاعيه‌ای اعلام کرد: تعدادی ديگر از شرکتهای هرمی شناسايی شدند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) در اين اطلاعيه آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به اطلاع امت شهيد‌پورر می‌رساند در ادامه برنامه مبارزه قاطع با شرکت‌های هرمی، طی روز جاری در عمليات مشترک اين وزارت با نيروی انتظامی ۳۰۰ دفتر شرکت‌های هرمی که از قبل شناسايی گرديده بود مورد ضربه قرار گرفت و نفرات اصلی دفاتر مزبور دستگير شدند. در اين عمليات که با دستور مقامات قضايی و همکاری شهرداری تهران صورت گرفت کليه دفاتر مزبور پلمپ و بيش از ۶۰۰۰ نفر از مالباختگان و فريب‌خوردگان گرفتار در اين دفاتر به خانواده‌های خود تحويل شدند.

وزارت اطلاعات ضمن تشکر از مردم عزيز کشورمان که با همکاری صميمانه خود نسبت به شناسايی اين کلاهبرداران حرفه‌ای اقدام و آنان را به دستگاه‌های امنيتی معرفی می‌نمايند، به مردم عزيز اطمينان می‌دهد مبارزه با اين شرکتها را تا محو کامل آنان ادامه خواهد داد.

همچنين از مردم عزيز کشورمان درخواست می‌گردد هوشياری خود را در برخورد با اشخاص و شرکت‌هايی که با ادعاهای دروغين و وعده‌های کاذب سعی در اغوای جوانان داشته و سرمايه آنان را اخذ می‌کنند حفظ نموده و نسبت به معرفی آنان به سامانه پيام کوتاه ۳۰۰۰۶۰۴۸ اقدام نمايند. همچنين از مالکان اماکن مسکونی درخواست می‌گردد در هنگام اجاره اماکن خود دقت و تحقيق لازم را مبذول دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016