دوشنبه 1 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديپلمات بحرينی از ايران اخراج شد، ايلنا

بدنبال اقدامات غير منطقی دولت بحرين بويژه اقدام اخير آن در خصوص بازگشت يکی از ديپلمات های کشورمان و ترک بحرين ، متقابلا کاردار بحرين را احضار و از ايشان خواسته شد يکی از ديپلمات های آن کشور تهران را ترک کند.


ايلنا: سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ايران با اعلام احضار کاردار بحرين به وزارت خارجه از عمل متقابل ايران در خصوص يکی از ديپلمات های سفارت بحرين و اخراج وی از تهران خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، رامين مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه کشورمان اظهار داشت: بدنبال اقدامات غير منطقی و غير قابل درک دولت بحرين در دوره زمانی کنونی بويژه اقدام اخير آن در خصوص بازگشت يکی از ديپلمات های کشورمان و ترک بحرين ، متقابلا کاردار بحرين را احضار و از ايشان خواسته شد يکی از ديپلمات های آن کشور تهران را ترک کند.
مهمانپرست همچنين عنوان کرد: پاسخ به مطالبات مشروع مردم تضمين کننده ثبات و پايداری دولتها بوده و سرکوب تظاهرات مسالمت آميز مردم و فرافکنی و اقدامات غير قابل توجيه تنها اوضاع را بحرانی تر کرده و موجب ايجاد زخم های عميق تر خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016