سه شنبه 2 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اتحادیه اروپا مقامات ايرانی ناقض حقوق بشر را مورد تحريم قرار می دهد، کمپين بين المللی حقوق بشر

اتحادیۀ اروپا اعلام کرد که بر عليه افرادی که در جمهوری اسلامی ايران مسئول نقض شديد حقوق بشر هستند سريعا اقدامات محدودکننده ای را معرفی خواهد کرد.
به دنبال نشست شورای وزيران اتحاديه مورخ اول فروردين ۱۳۹۰، اين شورا “نگرانی عميق” خود را نسبت به “افزايش خيره کنندۀ” موارد اعدام و “سرکوب سيستماتيک” شهروندان ايران اعلام نموده و استمرار استفاده از “شکنجه و ساير مجازاتهای بيرحمانه و تحقير آميز” را محکوم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اتحادیۀ اروپا از ايران خواست تا مطابق تعهدات خويش در معاهده های بين المللی حقوق بشر عمل کند و کلیۀ زندانی های عقيدتی- سياسی را آزاد کند.
در اين اعلامیۀ اتحادیۀ اروپا گفته نشده کداميک از مقامات ايرانی مورد اين تحريم ها قرار می گيرند و يا اينکه تحريم های مورد اشاره چه شکلی خواهند داشت، اما تصريح شده است که اين جزييات بزودی اعلام خواهد شد.
اين اقدام اتحادیۀ اروپا به دنبال آن صورت می گيرد که ايالات متحدۀ آمريکا در شهريور ۱۳۸۹بر عليه هشت مقام ايرانی شامل محمدعلی جعفری، فرماندۀ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده سابق بسيج حسين طائب ، محدوديت های مالی ومسافرتی خاصی را وضع کرد. در پنج اسفند ۱۳۸۹ ، کشور آمريکا همچنين دادستان کل تهران، عباس جعفری دولت آبادی و فرماندۀ نيروی بسيج، محمدرضا نقدی را مورد تحريم قرار داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016