سه شنبه 16 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشايی: مخالفت با جشن نوروز نتيجه‌ای جز درگير شدن با ده‌ها ميليون ايرانی ندارد، انتخاب

* ‌يک تفکر انحرافی درباره شادی و نشاط مردم وجود دارد که اصولا شادی کردن را حرام می‌داند اما با يک درجه تخفيف، آن را شبهه‌ناک می‌داند.


خبرگزاری انتخاب (Entekhab.ir) : مشايی در واکنش به مخالفت ها با جشن نوروز گفت: مخالفت با مناسبات و آداب ملی نظير جشن نوروز، نتيجه‌ای جز درگير شدن با ده‌ها ميليون ايرانی و ايجاد هزينه و فرصت سوزی‌های بسيار ندارد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب، رييس شورای اطلاع رسانی دولت درخصوص مخالفت برخی افراد با جشن نوروز گفت: ‌يک تفکر انحرافی درباره شادی و نشاط مردم وجود دارد که اصولا شادی کردن را حرام می‌داند اما با يک درجه تخفيف، آن را شبهه‌ناک می‌داند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اسفنديار رحيم مشايی‌ با تاکيد بر اطلاع‌رسانی غلط به برخی چهره‌های سياسی و مذهبی، خاطرنشان کرد: ‌يک جريان بولتن نويس حرفه‌ای به صورت متمرکز مشغول توليد خبرهای تحريف شده يا کاملا جعلی برای مراجع سياسی و فرهنگی کشور هستند و از اين طريق برخی افراد سرشناس را در جهت مقاصد باندهای قدرت - ثروت هدايت و مديريت می‌کنند و اين همان منشأ حرکت برخی خواص بر خلاف مسير مردم در بعضی موضوعات است.

رحيم مشايی اظهار کرد: ‌ايجاد تقابل بين عناصر سرشناس مذهبی و دينی با عموم جامعه،‌ امر شيطنت‌آميز و خطرناکی است که توسط بعضی باندها پيگيری می‌شود.

رييس دفتر رييس‌جمهور خاطرنشان کرد: مخالفت با مناسبات و آداب ملی نظير جشن نوروز، نتيجه‌ای جز درگير شدن با ده‌ها ميليون ايرانی و ايجاد هزينه و فرصت سوزی‌های بسيار ندارد.

رييس کميسيون فرهنگی دولت تاکيد کرد:‌ نبايد اجازه دهيم افراد و جريان‌هايی که از مبارزه دولت و نظام با فساد خودشان و منتسبانشان ناراحت و ناراضی هستند در کشور فضای دروغ پردازی و تهمت افکنی را رواج دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016