یکشنبه 29 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در جلسه فراكسيون دانشگاهيان با صالحي چه گذشت؟ تابناک

سرويس مجلس «تابناك» ـ نشست فراكسيون دانشگاهيان مجلس با وزير امور خارجه ـ كه از هفته های پیش برنامه‌ريزي شده بود ـ تحت الشعاع حاشيه‌هاي انتصابات جديد در اين وزارت‌خانه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ما، علي اكبر صالحي كه پس از انتصاب ملك زاده به سمت معاون اداری و مالي وزارت امور خارجه، با انتقادات شديد نمايندگان روبه رو شده است، امروز نيز در نشست فراكسيون دانشگاهيان، با اعتراضاتي از همين دست روبه رو شد.

وزير امور خارجه با بيان اينكه از سخناني‌ كه بازتاب آنها در رسانه‌ها سبب چالش براي او مي‌شود، خودداري خواهد كرد، افزود: من مي‌خواهم با اين دولت كار كنم و برای همین، بنا ندارم چالشي در حين مأموريت خود پدید آورم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين سخنان صالحي و خونسردي او در حمايت از ملك زاده، در حالي است كه نامبرده يكي از افراد نشانه دار گروه انحرافي است كه با موضع گيري شديد مجلس روبه رو شده است.

اما نكته جالب در سخنان صالحي اين بود كه او در حين مذاكره با اعضاي فراكسيون دانشگاهيان، هيچ گاه از رحيم مشايي نامي نبرد و حتي تلويحي ملك زاده را پيشنهاد رئيس جمهور براي اين سمت عنوان كرد.

صالحي با بيان اينكه ملك زاده، پيشنهادي است كه به وي شده، خاطر نشان كرد: روابط كاري بسيار خوبي بين من و رئيس جمهور برقرار است و من خواستار تداوم اين سطح روابط هستم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016