سه شنبه 28 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيری برخی عاملان اخلال در نظم اقتصادی کشور، تابناک

چنانکه پيش تر در خصوص درآمد ناقابل هزار ميليارد تومانی! توسط برخی فعالين حوزه ارز با هماهنگی برخی کارمندان رده پائين به استحضار عموم رسيد، اعطای برخی رانت های شخصی به اين باند مفسد اقتصادی، سبب شد که مسئولان اطلاعاتی ـ امنيتی با هماهنگی مسئولان ارشد بانک مرکزی با شناسايی عوامل اين مافيای پيچيده و البته عجيب، نسبت به دستگيری اين متخلفان اقدام نمايند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همان گونه که پيش از اين سايت «تابناک» در خصوص فعاليت برخی عاملان اخلال در نظم اقتصادی کشور و به ويژه بازار ارز و دلار افشاگری نموده بود، با اقدام نهادهای اطلاعاتی ـ امنيتی برخی از اين عوامل شناسايی و دستگير شدند.

به گزارش «تابناک»، عامل اصلی و ليدر اين باند مافيايی نيز به همراه برخی از همکارانش دستگير شده و پيگيری ها برای بررسی و رسيدگی به اتهامات آنها در دستور کار قرار گرفته است.

بنابر اين گزارش، چنانکه پيش تر در خصوص درآمد ناقابل هزار ميليارد تومانی! توسط برخی فعالين حوزه ارز با هماهنگی برخی کارمندان رده پائين به استحضار عموم رسيد، اعطای برخی رانت های شخصی به اين باند مفسد اقتصادی که عوايدی نيز نصيب برخی می نموده، سبب شد که مسئولان اطلاعاتی ـ امنيتی در زمينه مفاسد اقتصادی با هماهنگی مسئولان ارشد بانک مرکزی با شناسايی عوامل اين مافيای پيچيده و البته عجيب، نسبت به دستگيری اين متخلفان اقدام نمايند.

گفتنی است «اخلال در نظام اقتصادی کشور، پولشويی و همکاری با برخی شرکت های هرمی برای خروج گسترده ارز از کشور» از جمله برخی موارد اتهامی دستگيرشدگان می باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016