جمعه 14 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بسيج پيشگام در كمك به مردم سومالي خواهد شد، فارس

به گزاش خبرگزاری فارس، جانشين رئيس سازمان مستضعفين گفت‌: بسيج مستضعفان همراه با آحاد مردم كشورمان در كمك به مردم مظلوم سومالي پيشگام خواهد شد.

سردار علي فضلي در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس در پاسخ به اين پرسش كه آيا سازمان بسيج مستضعفان در كمك‌رساني به مردم قحطي‌زده سومالي چه اقدامي خواهد كرد، اظهار داشت: با وجود زمان كم در كمك‌رساني با اين حال بسيج مستضعفان در عرصه كمك‌رساني به سومالي پيشگام خواهد شد و بسيجيان در كنار آحاد مردم براي كمك به قحطي‌زدگان سومالي اقدام خواهند كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي افزود: در حال حاضر اقداماتي را در دست انجام داريم چون در ابتداي مسير هماهنگي‌ها هستيم ولي اميدواريم به خوبي و شايستگي امكان كمك به مردم مظلوم سومالي را هرچه سريعتر فراهم كنيم.

به گزارش فارس، بيش از نيمي از مردم سومالي بر اثر خشك‌سالي‌ها و جنگ داخلي چند سال گذشته دچار قحطي شديد شدند به طوري كه به نقل از كاردار اول سفارت اين كشور در ايران، روزانه يكصد نفر از مردم سومالي به دليل گرسنگي جان خود را از دست مي‌دهند و در اين راستا پس از بيانات و توجهات مقام معظم رهبري در كمك به مردم مظلوم سومالي، سازمان‌هاي امدادي از جمله هلال‌احمر نيز تاكنون در فرودين سال جاري يك محموله براي مردم اين كشور ارسال كرده است و در تلاش است تا محموله‌هاي ديگر كمك‌رساني غذايي را براي مردم قحطي‌زده سومالي ارسال كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016