سه شنبه 18 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قائم‌مقام سازمان سنجش آموزش کشور: رشته های حذف شده برگشتند، مهر

قائم‌مقام سازمان سنجش آموزش کشور از اضافه شدن رشته‌های حذف شده دانشگاه علامه طباطبايی به دفترچه انتخاب رشته خبر داد و گفت: ۳۰ کدرشته به دانشگاه علامه اضافه شد که از اين ميان ۱۴ کد رشته دانشگاهی حذف شده دوباره بازگشت داده شد.


ابراهيم خدايی در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اينکه رشته‌های حذف شده دانشگاه علامه طباطبايی به دفترچه انتخاب رشته اضافه شده است، گفت: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده توسط معاونت آموزشی وزارت علوم، سازمان سنجش آموزش کشور و دانشگاه علامه طباطبايی، برای مساعدت در پذيرش داوطلبان کنکور ۹۰ مقرر شد رشته های حذف شده برگردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اين افزايش ظرفيت به شرط کاهش ۱۰ درصدی از ظرفيت‌های پذيرش مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علامه انجام شده و تقريباً همه ظرفيت حذف شده بازگردانده شد.

خدايی با بيان اينکه دانشگاه علامه طباطبايی به هيچ عنوان امکان واگذاری خوابگاه دانشجويی، به هيچ‌‌يک از پذيرفته‌شدگان دوره‌های روزانه و شبانه را ندارد، افزود: رشته های مديريت دولتی، مديريت بازرگانی، اقتصاد بازرگانی علوم اقتصادی، روانشناسی، حسابداری، مديريت دولتی، مديريت بازرگانی، اقتصاد بازرگانی، اقتصاد صنعتی و علوم اقتصادی به دفترچه انتخاب رشته برای گزينش در دانشگاه علامه طباطبايی اضافه شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ۸۸۵ نفر در اين ظرفيت جديد پذيرفته می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016