چهارشنبه 26 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار نقدی: فاجعه سومالی محصول توطئه‌های آمريکا و رژيم صهيونيستی است، ايسنا

رئيس سازمان بسيج مستضعفين، با محکوميت اقدامات کشورهای استکباری و صهيونيسم در دشمنی با مردم مظلوم سومالی گفت: فقر، گرسنگی و ناامنی کنونی که در کشور سومالی جريان دارد، محصول توطئه های متعدد آمريکا و رژيم صهيونيستی است که با دامن زدن به نا امنی و آشوب از شکل‌گيری دولت با ثبات برای خدمت به مردم جلوگيری می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمدرضا نقدی، رئيس سازمان بسيج مستضعفين که در جمع فرماندهان حوزه‌ها و پايگاه‌های ناحيه شهيد محلاتی تهران سخن می‌گفت، با يادآوری فرمايش سال گذشته رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم کمک رسانی به سيل زدگان پاکستان، تصريح کرد: مردم کشورمان با جان و دل دعوت رهبر معظم انقلاب برای کمک به خواهران و برادران سيل زده در پاکستان را لبيک گفتند و صحنه‌های بسيار زيبا و افتخار آميزی را خلق کردند که هنوز حلاوت آن را به ياد داريم.

وی افزود: قطعا با اشاره دفتر رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به برادران و خواهران مسلمان مان در سومالی مردم بار ديگر صحنه های افتخار آميزی را خلق خواهند کرد و به ياری همنوعان مظلوم خود خواهند شتافت.

نقدی با بيان اين‌که تحقق وعده الهی مبنی بر پاداش چند برابری کمک به محرومان را سال گذشته به عينه ديديم، خاطرنشان کرد: وعده خداوند اين است که خداوند قرض دادن و کمک کردن به محرومين را پاداشی چند برابری می دهد. در حالی که سال گذشته با خشک سالی و کاهش نزولات آسمانی مواجه بوديم، محصولات کشاورزی کشورمان افزايش داشت که اين از برکات ياری رسانی به برادران و خواهران مان در پاکستان بود.

وی با بيان اين‌که جمهوری اسلامی تنها نقطه امن در جهان آشوب زده کنونی است، گفت: به جز بخشی از شرق جهان که از يک آرامش نسبی برخوردار است، ساير کشورهای جهان غرق در بحران های سياسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هستند.

نقدی در پايان با توصيه همگان به شکر نعمت رفاه نسبی و امنيتی که خداوند به جمهوری اسلامی عنايت کرده، گفت: ادامه راه شهدايی که اين نظام عظيم و الهی را بنيان نهادند، بهترين راه شکر نعمات الهی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016