چهارشنبه 2 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باهنر: طرح انتقال آب به درياچه اروميه نيازمند بررسی دقيق است، مهر

نايب رئيس مجلس شورای اسلامی در واکنش به رفتارهای تخريبی در فضای مجازی عليه مخالفان دو فوريت انتقال آب به درياچه اروميه از مناطق همجوار تاکيد کرد که مجلس اين طرح را استراتژيک می داند و مخالفت با دو فوريت آن به دليل لزوم بررسی کارشناسی بيشتر است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه امروز چهارشنبه مجلس بشير خالقی نماينده مردم خلخال با اشاره به اينکه اخيرا نام وی به همراه عده ای ديگر از نمايندگان به عنوان مخالفان طرح انتقال اب به درياچه اروميه در سايت ها منتشر شده است، گفت: مرتب از شهرستان اروميه و ساير شهرستانها به ما زنگ می زنند و فحش و بد و بيراه می دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با تاکيد بر لزوم حفظ شان و جايگاه مجلس گفت: اين تماس ها آرامش ما را سلب کرده است از هيئت رئيسه مجلس تقاضا داريم به اين موضوع رسيدگی کند.

محمد رضا باهنر نايب رئيس اول مجلس شورای اسلامی که رياست جلسه امروز مجلس را بر عهده داشت، با اشاره به اينکه در رابطه با اين طرح دوفوريتی مسائل حاشيه ای زياد شده است، گفت: ليستی که از طرف برخی از سايت ها منتشر شده کمال بی انصافی است. طبق اطلاعات به دست آمده گردانندگان اين سايت ها اسامی امضا کنندگان طرح نجات آب درياچه اروميه را به دست آورده اند و هر کسی از نمايندگان آذربايجان که اين طرح را امضا نکرده بود جزو کسانی معرفی کرده اند که به اين طرح رای نداده است.

باهنر با تاکيد بر اينکه مسئله آب درياچه اروميه مسئله استراتژيک ملی است، تصريح کرد: مسئله آب درياچه اروميه به مردم ناحيه خاص و قوميت خاص ربطی ندارد بلکه مربوط به ملت ايران است و مسئولان و مجلس بايد هر چه زودتر برای حل اين مشکل راهکاری بيابند.

وی افزود: علت عدم رای نمايندگان به دو فوريت اين طرح اين بود که طرح های فوريت دار کيفيت را فدای سرعت می کنند لذا نمايندگان برای بررسی کارشناسی بيشتر با دو فوريت اين طرح مخالفت کردند.

باهنر تاکيد کرد: رسانه ها که چرخ چهارم دموکراسی هستند بايد منعکس کننده نظرات مسئولان باشند و حاشيه پردازی نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، طرح دوفوريتی نجات آب درياچه اروميه هفته گذشته در صحن علنی مجلس مطرح شدو نمايندگان با دوفوريت اين طرح مخالفت کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016