سه شنبه 22 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ان‌.بی‌.سی به نقل از احمدی‌نژاد: دو تبعه‌ آمريکايی ظرف دو روز آينده آزاد می‌شوند، ايسنا

ان.بی.سی نيوز به نقل از محمود احمدی نژاد گزارش داد که دو آمريکايی که به اتهام جاسوسی در ايران در حبس به سر می برند، در هفته جاری آزاد خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، شبکه‌ی سی.بی.اس نيوز گزارش داد: محمود احمدی نژاد، ‌رييس جمهور ايران در مصاحبه‌ای با شبکه خبری «ان.بی.سی. نيوز» که قرار است روز سه‌شنبه پخش شود، گفته است که دو تبعه آمريکايی در هفته جاری آزاد خواهند شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در پيام توييتری که ان.بی.سی نيوز اوايل سه‌شنبه ارسال کرد، آمده است که احمدی‌نژاد در مصاحبه با «آن‌کری» اين موضوع را اعلام کرده است.

احمدی‌نژاد ظاهرا به اين شبکه گفته است که «شين بائر» و «جاش فتل» ۲۹ ساله ظرف دو روز آينده آزاد خواهند شد.

شبکه‌ی سی.بی.‌اس نيوز افزوده است که مقامات ايرانی در تهران گزارش ان.بی.سی نيوز مبنی بر آزادی اين دو آمريکايی ظرف ۴۸ ساعت آينده را تاييد کرده‌اند.

هم‌چنين مسعود شفيعی، وکيل‌مدافع دو تبعه آمريکايی نيز در گفت‌وگو با ايسنا از تبديل قرار بازداشت موکلانش به وثيقه و آزادی آنها به محض توديع وثيقه خبر داده است.

به گزارش ايسنا، بر اساس رای دادگاه بدوی صادره از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب دو تبعه‌ی‌آمريکايی هر کدام به تحمل ۸ سال حبس محکوم شده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016