دوشنبه 28 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارشاد درباره دستگيری تعدادی از مستندسازان: قرار است وزير اطلاعات جزييات را در اختيار ما قرار دهد، ايسنا

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره‌ی بازداشت تعدادی از مستندسازان اظهار کرد: اقدامی که در اين ارتباط انجام شده از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنيتی کشور صورت گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سيدمحمد حسينی که در حاشيه‌ی جلسه هيات دولت با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سخن می‌گفت، ادامه داد: در مورد دستگيری‌ها با وزير اطلاعات صحبت کردم و قرار شد که جزييات بيشتری را در اين ارتباط در اختيار ما قرار دهند تا ببينيم چه نوع همکاری وجود داشته و چه اقداماتی انجام شده است.

حسينی هم‌چنين درپاسخ به اين که گفته شده «اين افراد در پی اتهام همکاری با بی‌بی‌سی فارسی دستگير شده‌اند»، گفت: بی‌.بی‌.سی فارسی در دوران انتخابات و آشوب‌های پس از آن نقش‌آفرين بود. هدايت و تحريک می‌کرد و به دنبال اين است که مشکلات در کشور ايجاد شود و به همين دليل نيز دفتر بی‌.بی‌.سی در تهران بسته شد. افرادی که در داخل کشور رسما کار می‌کنند و حضور دارند بايد در اين جهت مراقبت بيشتری داشته باشند. وی متذکر شد: بنا نيست که شبکه‌ای که عليه جمهوری اسلامی ايران کار می‌کند و در جهت خلاف مصالح کشور ماست،‌ تقويت کنيم و دوستان بايد در اين جهت مراقبت بيشتری داشته باشند.

وزير ارشاد در پايان تصريح کرد: در اين ارتباط، قرار شده وزارت اطلاعات جزييات را در اختيار ما قرار دهد چرا که ما نيز اطلاع دقيقی از موضوع نداريم و اين وزارتخانه توضيح خواهد داد که نوع همکاری‌ها چه و چگونه بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016