دوشنبه 28 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس مرکز گسترش سينمای مستند: بازداشت مستندسازان ارتباطی با مسايل سينمايی ندارد، ايلنا

رييس مرکز گسترش سينمای مستند، بازداشت اخير مستندسازان را بی‌ربط به مسايل سينمايی و پخش آثار آنها از شبکه‌های خارجی يا فيلم‌هايی که ساخته‌اند، دانست.


ايلنا: نشست خبری شفيع آقامحمديان(رييس مرکز گسترش سينمای مستند و تجربی) صبح امروز(۲۸ شهريور) درحالی برگزار شد که بيشتر سوال‌ها درباره عملکرد اين مرکز و وضعيت مستندسازان بازداشتی بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقامحمديان درباره بازداشت پرخی از مستندسازان گفت: براساس پيگيری‌های ما اين بازداشت‌ها ربطی به مسايل سينمايی و پخش آثار آنها از شبکه‌های خارجی ندارد.

وی ادامه داد: از ديروز که ما و معاونت سينمايی در جريان اين مساله قرار گرفتيم، موضوع را پيگيری کرديم و هرچند پاسخ دقيقی به ما داده نشد، اما آنچه که گفته شد اين است که بازداشت مستندسازان به دليل پخش فيلم‌های آنها از شبکه‌های خارجی يا فيلم‌هايی که آنها با همکاری مرکز ساختند و از شبکه‌های داخلی پخش شده است، نبوده بلکه دلايل ديگری داشته است.

وی تاکيد کرد: ما از اين موضوع ناراحت هستيم و بازداشت اين مستندسازان را همچنان پيگيری می‌کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016