سه شنبه 29 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيری ناصر صفاريان مستندساز و منتقد سينما

طبق اخبار رسيده ناصر صفاريان مستند ساز و منتقد سينما که آثار ارزشمندی همچون سه گانه ی فروغ فرخزاد- سرد سبز، اوج موج و جام جان- را در کارنامه ی هنری خود دارد، به همراه چند تن از ديگر مستند سازان بازداشت شده است که تا اين لحظه، هيچ خبری از وضعيت ايشان و ديگر مستند سازان بازداشت شده در دست نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ظاهرا در هنگام دستگيری وسائل زيادی نيز از منزل ايشان توسط ماموران برده شده است. همچنين علت بازداشت نيز مشخص نشده و تاکنون هيچ منبع رسمی اسامی دستگير شدگان را اعلام نکرده است. در همين زمينه برخی خبرگزاری ها از قول وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی نقل کرده اند که در حال رايزنی با وزارت اطلاعات هستند تا علت اين بازداشت ها مشخص گردد. نکته ی مشترک در مورد هنرمندان دستگير شده، نمايش برخی فيلم های ايشان در برنامه ی " آپارات" بی بی سی فارسی می باشد که اختصاص به نمايش فيلم های مستند دارد.

شايان ذکر است که چندی قبل ناصر صفاريان به عنوان نايب رييس انجمن مستندسازان سينمای ايران انتخاب شده بود. وی همچنين در شورای داوری فيلم های بلند سينمايی پانزدهمين جشن خانه ی سينمای ايران که چند شب قبل برگزار شد حضور داشت. عمده ی فيلم های صفاريان در حوزه ی ادبيات و فرهنگ می باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016