سه شنبه 5 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جهرمی، مديرعامل بانک صادرات ايران برکنار شد، مهر

مديرعامل بانک سامان در آستانه عزل قرار گرفت

براساس تصميم کميته منتخب دولت، محمد جهرمی از مديرعاملی بانک صادرات ايران برکنار شد.

محمد عزيری مشاور وزير و مديرکل روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارايی در گفتگو با مهر با اعلام اين خبر اظهارداشت: در پی استعفای محمودرضا خاوری مدير عامل بانک ملی وزير امور اقتصادی و دارايی با درخواست وی موافقت کرد و در عين حال عضو هيئت مديره مربوطه در بانک ملی که اداره امور مناطق آزاد را عهده دار بود عزل کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر استعفا يا برکناری محمد جهرمی از مديرعاملی بانک صادرات ايران گفت: با توجه به مجموعه بررسی‌های صورت گرفته در کميته منتخب دولت که به زودی گزارش آن منتشر خواهد شد، مسئوليت قصور مديريتی مرتبط با پرونده گشايش اعتبارات اسنادی ريالی داخلی (LCهای ريالی) بر عهده بانک گشاينده اعتبار (بانک صادرات) بوده که نظارت و کنترل داخلی برای گشايش لازم را به نحو لازم انجام نداده؛ لذا کميته مزبور تصميم به برکناری مدير عامل بانک صادرات ايران و اصلاح مديريتی در آن بانک گرفته است.

عزيزی افزود: در خصوص بانک ملی و بانک سامان که دو بانک اصلی تنزيل کننده اعتبارات اسنادی مزبور هستند نيز به دليل عدم رعايت سقف‌های مجاز تصميم به اصلاح و برکناری مديران ذيربط گرفته شده است.

مشاور وزير امور اقتصادی و دارايی تصريح کرد: با توجه به اين که بانک ملی بانک دولتی است و از سوی وزارت اقتصاد اقدام لازم به عمل آمده، در خصوص دو بانک ديگر که غيردولتی هستند مقرر شد که به زودی از طريق بانک مرکزی اقدام شود.

اين در حالی است که مجيد ابوالفتحی مدير روابط عمومی بانک صادرات در گفتگو با مهر اخبار مربوط به تغيير محمد جهرمی از مديرعاملی بانک صادرات را رد می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016