پنجشنبه 21 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دهقانی، عضو هيئت رئيسه مجلس: استعفای علی مطهری با ارائه به رئيس مجلس قانونی است، فارس

عضو هيئت رئيسه مجلس گفت: نامه استعفايی که مطهری به بنده داده استعفا محسوب نشده و قانوناً بايد اين نامه به رئيس مجلس داده شود.


محمد دهقانی، عضو هيئت رئيسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، در پاسخ به اين سؤال که آيا علی مطهری نماينده مردم تهران در مجلس نامه استعفای خود را به هيئت رئيسه مجلس تقديم کرده است، گفت: مطهری نامه استعفای خود را هنوز تقديم هيئت رئيسه مجلس نکرده و مطهری بايد استعفای خود را تقديم رئيس مجلس می‌کرد که ظاهراً هنوز رئيس مجلس استعفای وی را نپذيرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: آنچه می‌دانم اين است که نامه استعفای علی مطهری به دست آقای لاريجانی رئيس مجلس نرسيده است.

دهقانی خاطرنشان کرد: علی مطهری نامه استعفای خود را نوشته و به بنده داده است اما اين اقدام از نظر قانونی استعفا محسوب نمی‌شود و استعفا زمانی قانونی است که تقديم رئيس مجلس شود.

اين نماينده مجلس در پاسخ به اين سؤال که به نظر شما آيا رئيس مجلس استعفای آقای مطهری را می‌پذيرد؟ گفت: به آقای لاريجانی ارتباط دارد.

عضو هيئت رئيسه مجلس اظهار داشت: استعفا بايد تقديم رئيس مجلس شود و تقديم آن به ديگران، استعفا محسوب نمی‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016