شنبه 7 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمانپرست: اظهارات کلينتون بی‌اعتبار است، واکنش به سفارت مجازی آمريکا در‌‌ تهران، مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با بی اعتبار توصيف کردن اظهارات اخير وزير امور خارجه آمريکا نسبت به جمهوری اسلامی ايران، آن را ناشی از بی اطلاعی و نا آگاهی وی نسبت به کشورمان دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، رامين مهمانپرست در واکنش به مصاحبه روز چهارشنبه هيلاری کلينتون با بی بی سی ضمن رد اتهامات وزير امور خارجه آمريکا عليه جمهوری اسلامی ايران تاکيد کرد: بی اطلاعی خانم کلينتون نسبت به مسائل ايران مسبوق به سابقه بوده ، لذا به ايشان و ساير مقامات دولت آمريکا توصيه می شود به جای اتهام زنی به ديگران، از روشهای سرکوبگرانه و اعمال ديکتاتوری در داخل آمريکا دست برداشته و از ادامه سياستهای مداخله جويانه و اشغالگرانه در ساير کشورها پرهيز نمايند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: بهتر است مقامات ايالات متحده آمريکا ضمن تامين خواسته ها و مطالبات مردم بويژه جوانان که در جنبش اعتراضی وال استريت تبلور يافته، در برابرخواست و مطالبات مردم در خيزشهای مردمی و بيداری اسلامی در کشورهای منطقه مبنی بر عدم حمايت از حاکمان وابسته و حضور نظامی و امنيتی و دخالت در امور کشورها تمکين کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص واکنش ايران نسبت به سناريوی ادعايی امريکا در خصوص ترور سفير عربستان در واشنگتن ضمن تاکيد بر احترام و تعهد به اجرای کنوانسيونها و مقررات بين المللی از سوی جمهوری اسلامی ايران ابراز داشت:دولت آمريکا با توسل به روشهای مبتنی بر ارعاب و شانتاژ و فشار سياسی به برخی کشورها از انجام تعهدات بين المللی خود اجتناب کرده است.

وی در ارتباط با ابراز اميدواری کلينتون برای گشودن يک سفارت خانه مجازی در تهران از طريق اينترنت گفت: به نظر می رسد دولت آمريکا دچار يک سردرگمی عميق در روابط بين المللی بخصوص با کشور قدرتمند و مستقلی همچون جمهوری اسلامی ايران شده است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016