پنجشنبه 12 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تغيير معاون اقتصادی بانک مرکزی، فارس

در ادامه تغييرات مديريتی در بانک مرکزی معاون اقتصادی اين بانک هم برای فعاليت در مسئوليت جديدی به بانک اکو خواهد رفت. قضاوی با تأييد اين خبر گفت که طبق مصوبه شرکای بانک اکو به مدت ۴ سال مديريت اين بانک به وی محول شده است.

حسين قضاوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» با اعلام اين خبر، اظهار داشت: بانک اکو يک بانک منطقه‌ای و توسعه‌ای است که کشورهای پاکستان، ايران و ترکيه ۵ سال پيش آنرا تأسيس کردند.
وی با بيان اينکه قرار است ساير کشورهای عضو اکو نيز به اين بانک بپيوندند، افزود: وظيفه بانک اکو تأمين مالی پروژه‌های توسعه‌ای و تأمين مالی تجارت در کشورهای عضو است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مديرعامل جديد بانک اکو ادامه داد: تأمين مالی اين بانک به نحوی خواهد بود که بتواند صادرات و واردات اين کشورها به يکديگر و همچنين صادرات و ورادات به ساير کشورهای جهان را تقويت کند.
قضاوی با اشاره به تأمين مالی پروژه‌های زيرساختی از طريق منابع بانک اکو، گفت: تا کنون رياست اين بانک برعهده طرف ترک بوده و از چند ماه گذشته مقرر شد که رياست دوره‌ای بانک اکو به ايران محول شود.
معاون اقتصادی بانک مرکزی تصريح کرد: برهمين اساس طی يک فرآيند رقابتی و طبق بررسی‌هايی که انجام شد شرکای ايرانی،‌ پاکستانی و ترک به اتفاق آراء تصويب کردند که بنده اين مسئوليت را عهده‌دار شوم.
وی با بيان اينکه رياست دوره‌ای بانک اکو حدود ۴ سال است درباره زمان آغاز فعاليتش در اين بانک افزود: قاعدتاً ديگر بايد کار را در بانک اکو شروع کرد؛ بنده برای انجام برخی مقدمات و هماهنگی‌های سازمانی چند روزی به استانبول آمدم و مجدداً‌ به کارم در بانک مرکزی بر می‌گردم.
قضاوی ادامه داد: البته به نظر می‌رسد از اواخر آبان‌ماه لازم باشد کاملاً در استانبول ‌مستقر باشم.
معاون اقتصادی بانک مرکزی در ارتباط اينکه چه کسی بعنوان جايگزين وی در اين بانک مستقر خواهد شد، گفت: اين مورد جزء تصميم‌گيری‌های داخلی بانک مرکزی است که متعاقباً‌ رئيس کل درباره آن تصميم خواهد گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016