سه شنبه 17 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير دفاع: آماده مقابله با هر گونه حمله عليه ايران هستيم، ايسنا

وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح اعلام کرد که آماده پاسخگويی به هر گونه دخالت دشمنان در زمينه حمله به ايران هستيم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار احمد وحيدی در حاشيه سيزدهمين همايش صنايع دريايی در پاسخ به اين سوال که آمادگی دفاعی ايران در مقابل تهديدات اخير آمريکا و رژيم صهيونيستی در زمينه حمله به ايران چقدر است، گفت: بارها گفته‌ايم که توان دفاعی کشور چه در حوزه دريا، چه در زمينه موشکی و چه زير آب بسيار بالا بوده و به روز است و ما قدرت مقابله با هر تهديدی را داريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: ‌تهديدات اخير عليه ايران بيشتر سر و صداهای رسانه‌يی بوده و به نظر من ناشی از ضعف غرب در مقابل ايران است و اين تهديدات در واقع ناله‌های آخرين مرگ جريان سلطه است که رژيم صهيونيستی نيز زائده همين جريان است.

وحيدی با بيان اين‌که رژيم صهيونيستی در داخل خودش نيز دچار اختلافات زيادی شده است، اظهار کرد:‌از سوی ديگر آمريکا نيز با بحران‌های زيادی همچون قيام وال استريت مواجه است، اما در هر صورت تهديدات غربی‌ها عليه ايران برای ما اهميت ندارد و ما آماده پاسخگويی قدرتمندانه به هر گونه جهالت دشمنان هستيم.

وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح درباره‌ی حضور ايران در درياهای بين المللی نيز گفت: حضور دريايی ايران در مناطق مختلف جهان بسته به نياز کشور بوده و البته اين حضور صلح‌آميز و نه تهديدآميز است، حضور در درياهای آزاد حق ايران بوده و ما بعد از اقيانوس هند و دريای مديترانه به دنبال حضور در ساير آب‌های آزاد دنيا هستيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016