جمعه 20 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بحرين گروه خبری همراه تيم فوتبال ايران را ديپورت می کند، العربيه

دبی-العربيه.نت - فدراسيون فوتبال جمهوری اسلامی ايران، خبرنگاران ايرانی را برای پوشش بازی برگشت ايران و بحرين در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی، بدون ويزا به منامه پايتخت بحرين اعزام کرد. اين مساله باعث شد که مقامات امنيتی فرودگاه بحرين تصميم بگيرند خبرنگاران ايرانی را ديپروت کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قرار است خبرنگاران يادشده شده جمعه به ايران بازگردند. پی گيری های خبرنگار "العربيه.نت" از نماينده فدراسيون فوتبال ايران در منامه به دليل خاموش بودن تلفن همراه او، ناکام ماند.

اما خبرگزاری های دولتی ايران درباره اين حادثه اخبار ديگری را منتشر کردند.

خبرگزاری "فارس" در اين باره نوشته است: "در حالی که تعدادی از عکاسان و خبرنگاران ورزشی ايران امروز می خواستند برای پوشش خبری و تصويری ديدار برگشت تيم های ملی ايران و بحرين در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ وارد منامه شوند، با کارشکنی مسئولان دولت آل خليفه مواجه شدند و به دليل عدم صدور رواديد در فرودگاه منامه ديپورت شدند."

اين در حالی است که ايران و بحرين، قرارداد لغو رواديد ندارد و برای هيچکدام از اتباع طرفين در فرودگاه طرف ديگر رواديد صادر نمی شود.

تيم خبری ايران از ۶ خبرنگار و عکاس تشکيل شده است. طبق قوانين، اعضای اين تيم می بايست از سفارت بحرين در تهران رواديد دريافت می کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016