یکشنبه 22 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسئول روابط عمومی سپاه: تعداد کشته‌ها ۲۷ نفر نبود، ۱۷ نفر بود، فکس ناخوانا بود، کلمه

لحظاتی پيش سردار رمضان شريف، مسئول روابط عمومی سپاه، به خبرنگار بخش خبری بيست و سی گفت: تعداد صحيح کشته‌های حادثه امروز، ۱۷ نفر بوده است.

به گزارش خبرنگار کلمه، سردار شريف در توضيح اينکه چرا پيش‌تر و در ساعات قبل تعداد کشته‌ها را ۲۷ تن اعلام کرده بود، ناخوانا بودن فکس دريافتی از محل حادثه را دليل اين امر اعلام کرد و بابت اشتباه خود پوزش خواست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرگزاری فارس هم چند دقيقه بعد در گزارشی نوشت:

مسئول سازمان جهاد خودکفايی سپاه در پی انفجار در يکی از پادگان ها در حوالی تهران به شهادت رسيد. به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، در پی وقوع انفجار در يکی از پادگان های سپاه در حوالی تهران، سردار حسن تهرانی مقدم از فرماندهان سپاه به شهادت رسيد.

سردار مقدم به عنوان پژوهشگر دانشگاه امام حسين(ع) و مسئول سازمان جهاد خودکفايی سپاه بود که در دوران خدمت خود خدمات ارزشمندی بجای گذاشت. بنا بر اين گزارش، در پی انفجار يکی از پادگان های سپاه در حوالی تهران، تعداد ۱۷ نفر از رزمندگان سازمان جهاد خودکفايی به شهادت رسيده و ۱۶ نفر ديگر نيز مجروح شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016