دوشنبه 30 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار حاجی زاده:‌ حمله اسرائيل به ايران آرزوی بزرگ ماست، فارس

فرمانده نيروی هوافضای سپاه درخصوص تهديدات اخير رژيم صهيونيستی برای حمله به ايران، گفت: خيلی وقت است انرژی نهفته‌ای وجود دارد که علاقه‌منديم با خرج آن، دشمنان اسلام را برای هميشه به زباله‌دان تاريخ بفرستيم.

سردار اميرعلی حاجی‌زاده فرمانده نيروی هوافضای سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با رد برخی شبهات مبنی بر دخالت سرويس‌های خارجی در حادثه اخير يکی از پادگان‌های سپاه، گفت: خود آنها هم به‌خوبی می‌دانند که اين اتفاق، يک حادثه کاری بوده و خيلی هم خوشحال نباشند چون به هر حال امثال شهيد تهرانی‌مقدم در مجموعه سپاه بسيار زياد است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حاجی‌زاده درخصوص تهديدات اخير رژيم صهيونيستی برای حمله به ايران نيز اظهار داشت: از آرزوهای بزرگ ما اين است که آنها دست به اين کار بزنند چون خيلی وقت است انرژی نهفته‌ای وجود دارد که علاقه‌منديم آن را خرج کنيم و دشمنان اسلام و مسلمين را برای هميشه به زباله‌دان تاريخ بفرستيم.

فرمانده نيروی هوافضای سپاه در پايان تصريح کرد: ارتقای توان موشکی ما به هيچ وجه متوقف نمی‌شود و اين کار برای هميشه ادامه خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016