سه شنبه 1 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسين سلامی، جانشين فرمانده کل سپاه: موشک‌ بالستيک و پرنده رادار گريز دو پروژه مهم سردار طهرانی مقدم بود، مهر

جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پروژه موشک های بالستيک زمين به دريا همچنين پرنده‌های رادار گريز پيشرفته ايران را از پروژه‌های مهم شهيد حسن طهرانی مقدم عنوان کرد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، امروز سه شنبه در پايان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی نمايندگان مجلس در مراسم بزرگداشت سردار شهيد طهرانی مقدم که در تالار آفتاب مجلس برگزار شد شرکت کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين مراسم سردار حسين سلامی جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقدير از مقام سردار طهرانی مقدم به عنوان يک اسطوره تاريخ ساز و فردی کم نظير به ۲ مورد از پروژه های مهم اين شهيد اشاره کرد و گفت: اين شهيد بزرگوار در اين انديشه بود که چگونه می توان ناوهای متحرک دشمن در دريا را با موشک های بالستيکی شکار کرد که در ورود به جو زمين چند برابر صوت سرعت دارند. اين پروژه آنقدر شکست خورد تا در آزمايش عجيب اين موشک هدف مورد نظر خود را با دقت صد در صد مورد اصابت قرار داد.

سلامی تصريح کرد: زمانی که شهيد طهرانی مقدم روی پروژه پرنده های بدون سرنشين کار می کرد توانست در جلوترين تکنولوژی پرنده ای رادار گريز و کشف ناشدنی را بسازد که می تواند صدها کيلومتر پرواز کند و زيباترين تصاوير را از موقعيت های زمين تهيه نمايد.

جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکيد بر اينکه شهيد طهرانی مقدم خورشيدی بی غروب بود، گفت: نقش اين شهيد والامقام در اقتدار حقيقی و هويت بخشی به اقتدار موشکی کشورمان، نقشی ماندگار، ارزشمند و در خور تجليل است.

وی افزود: سردار شهيد طهرانی مقدم محور اصلی بنيانگذاری قدرت موشکی سپاه پاسداران بود که با ذهنی خلاق، مبتکر و نوآور قدم های بزرگی را تعقيب می کرد.

سردار سلامی تصريح کرد: همه چيز برای حسن طهرانی مقدم دست يافتنی بود، وی همواره هدف هايی را دنبال می کرد که از نظر ما غير ممکن بود اما اين شهيد بزرگوار اين اهداف و طرح ها را با اعتماد به نفس دنبال می کرد.

وی تواضع، اعتماد به نفس و آرامش را از ويژگی های مهم شخصيتی شهيد طهرانی مقدم خواند و گفت: زمانی که پروژه های موشکی اين شهيد به پيروزی می رسيد، ذره ای غرور در او مشاهده نمی شد هميشه سجده شکر به جای می آورد.

جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پايان گفت: پيامی که دشمنان ما از اين حادثه گرفتند اين بود که در جمهوری اسلامی ايران هيچ چيز متوقف نمی شود، در اينجا قدرت در حال فوران است اما صلاح نمی دانيم همه چيز را بگوييم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016