پنجشنبه 24 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه وزير علوم به وزير دفاع: آمادگی دانشگاه ها برای بررسی هواپيمای جاسوسی، مهر

کامران دانشجو با صدور نامه‌ای به وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح، آمادگی دانشگاه‌ها برای بررسی هواپيمای جاسوسی آمريکا را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران دانشجو وزير علوم، تحقيقات و فناوری با صدور نامه‌ای به سردار سرتيپ پاسدار احمد وحيدی وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح ضمن تبريک به نيروهای مسلح کشورمان به مناسبت رهگيری و فرود آوردن هواپيمای جاسوسی فوق پيشرفته RQ-۱۷۰ آمريکا، آمادگی دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی برای هرگونه همکاری را اعلام کرد.

در متن نامه وزير علوم آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دستيابی تحسين برانگيز سپاه اسلام به هواپيمای RQ-۱۷۰ پهپاد و نشاندن آن بر پهنه دلاورپرور ميهن اسلامی که با تجاوز آشکار آمريکا به حريم هوايی ايران به قصد جاسوسی صورت پذيرفت، برگ ديگری بر اوراق پرونده سياه استکبارجهانی افزود و قدرت و توان دفاعی جمهوری اسلامی ايران را بيش از پيش عيان نمود و اين واقعيت را به همه بدانديشان اسلام گريز و بدخواهان ايران ستيز يادآور ساخت.

دانشجو در ادامه افزوده است: اينک ضمن شکرگزاری به درگاه الهی و تشکر از رصد و عمليات موفق نيروهای مسلح توانمند و هوشيار ميهن اسلامی، بدينوسيله آمادگی دانشگاه‌ها و مراکز علمی - پژوهشی کشور را در جهت هرگونه همکاری اعلام نموده و درخواست می‌شود در صورت لزوم مراتب را جهت هماهنگی و اقدام مقتضی اعلام کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016