سه شنبه 22 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات: اين شورا ليست انتخاباتی نمی‌دهد و از هيچ‌کس حمايت نمی‌کند، ايلنا

ايلنا: رئيس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات طی بيانيه‌ای اعلام کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با رعايت همه اصول اعتقادی و وطن خواهی و حفظ شکوه و عظمت ايران اسلامی پس از بحث‌های طولانی در‌‌نهايت به اين جمع بندی رسيدند که برای انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی ليست انتخاباتی ارائه ندهند.

به گزارش ايلنا متن بيانيه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که از سوی علی محمد غريبانی به شرح ذيل می‌باشد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در حال حاضر در يک موقعيت بسيار حساس و سرنوشت ساز و در شرايط ويژه‌ای قرار دارد و بر اين امر نيز واقف است که کوچک‌ترين اشتباه در برنامه‌ريزی‌ها و کارهای خوب و لغزش انحراف از چارچوب اصول و اهداف اصلاح طلبی و يا اشتباه مديريتی موجب شکست و از نظر آيندگان غير قابل بخشش خواهد بود.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خود را موظف ‌می‌داند ضمن حفظ اتحاد در بين اصلاح طلبان و محکمتر کردن آن کاملا ظريف و هوشمندانه برنامه‌ريزی کرده و طوری عمل کند که اجازه سوء استفاده و بهانه و فرصت‌طلبی به احدی داده نشود.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات علی رغم تمام تلاش و کوشش و اقدامات جدی که ‌می‌خواست در يک فضای مناسب انتخاباتی مشارکت جدی و حضور فعال داشته باشد، متاسفانه پس از ماه‌ها انتظار و تلاش برای باز شدن فضای عادلانه انتخاباتی و فراهم شدن رقابت سالم انتخاباتی به عناوين مختلف از طرف جريان مقابل و مسئولان انتخابات هر روز عرصه را تنگ‌تر ديده تا آنجا که ‌می‌بينيم حتی پيش هم انديشی درون گروهی را نيز برما زياد ‌می‌بينند.

همچنين به صراحت ‌می‌گويند اگر اصلاح طلبان توبه هم بکنند توبه آن‌ها پذيرفته نيست.

چون شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ميدان رقابت را هر روز برخود تنگ‌تر ‌می‌بيند و شرايط را نيز مساعد نمی‌يابد با حفظ همه شئونات و يکپارچگی کشور و با رعايت همه اصول اعتقادی و وطن خواهی و حفظ شکوه و عظمت ايران اسلامی در دو جلسه گذشته خود پس از بحث‌های طولانی و بررسی‌های لازم و با در نظر گرفتن همه مسايل مربوط به انتخابات و با توجه به اينکه هيچ امکان اطلاع رسانی و تبليغاتی برای اصلاح طلبان وجود ندارد و همه تريبون‌های رسمی کشور در اختيار رقيب است در ‌‌نهايت به اين جمع بندی رسيدند که برای انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی ليست انتخاباتی ارائه ندهند و از کسی نيز حمايت نکنند.

البته مصوب شده که در چند روز آينده اطلاعيه و بيانيه در اين باره صادر شود که در آن دلايل متقن خود را برای نداشتن کانديدای انتخاباتی دوره نهم رسما اعلام نمايند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016