یکشنبه 18 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ناطق نوري: در انتخابات جنگ و گريز وجود ندارد، ایسنا

يك عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با تاكيد بر لزوم حفظ وحدت و انسجام در داخل كشور در شرايط تحريم‌ها گفت: انتخابات به عنوان امري شرعي و مقدس همچون مسابقه دوستانه‌اي است كه در آن جنگ و گريز وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، احمد ناطق‌نوري در نطق ميان دستور خود در صحن علني امروز - يك‌شنبه - مجلس گفت: تحريم اقتصادي و انتخاباتي، سناريو از پيش تعيين شده توسط دشمنان ايران اسلامي يعني آمريكاي جنايتكار و هم پيمانان غربي منطقه‌اي‌اش، اسراييل خبيث طراحي شده است.

وي افزود: آن‌ها تمام توان‌شان را به كار بسته‌اند تا با ايجاد ائتلاف بين ضدانقلاب، خارج‌نشينان و عوامل گول خورده فتنه‌گر به عنوان عمال داخلي ضدانقلابيون در صفوف متحد و يكپارچه ملت خلل وارد كنند.

وي قصد دشمنان را شكستن اتحاد ملت ايران و به قول خودشان اضمحلال ايران اسلامي عنوان كرد و با اين تعبير كه «زهي خيال باطل» گفت: قصد آن‌ها ايجاد انسجام سازمان يافته اطلاعاتي، عملياتي و رسانه‌اي تا زمان برگزاري انتخابات و استفاده از حربه تحريم انتخابات براي تزلزل نظام است تا با فشار و اعمال تحريم‌هاي اقتصادي زمينه نارضايتي ملت ايران و دلزدگي آن‌ها را از نظام اسلامي فراهم كنند.

اين عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با بيان اين كه در شرايط كنوني بيش از گذشته به وحدت و انسجام نيروهاي داخلي در مقابل هجمه بيگانگان و دشمنان نظام نيازمنديم، افزود: متاسفانه جرياني خطرناك‌تر از جريان‌هاي مطروحه با انحراف از مسير اسلام ناب و فقه سنتي با هدف عبور از روحانيت به خصوص علما و در نهايت ولايت فقيه با فريب كاري و بسترسازي به دنبال آلوده كردن خانه ملت در دوره آتي است تا به نيات شوم خود دست يابد.

ناطق نوري ادامه داد: جريان انحرافي در تلاش است تا با تخريب و تضعيف جريان‌هايي سياسي وفادار و نيروهاي معتقد و مومن به نظام و ولايت به خصوص مريدان رهبر معظم انقلاب با هدايت امواج توهين، هتك حرمت، تخريب و تضعيف، آن‌ها را از ميدان دفاع از حريم ولايت خارج كنند.

وي افزود: قصد آنان اين است كه با تضعيف وفاداران به ولايت با بهره‌گيري از نفوذ سياسي و با توان اقتصادي و مالي با انواع رسانه‌ها، بستر بزرگ فريب كاري را فراهم كنند تا همه نظام را در اختيار خود قرار دهند.

اين نماينده اصولگراي مجلس هشتم هم چنين به برگزاري انتخابات مجلس در پايان سال جاري تاكيد كرد: دشمنان بدانند كه ملت ايران در روز 12 اسفند با حضور فعال و حداكثري‌اش در پاي صندوق‌هاي راي و با حفظ وحدت به عنوان نشانه هوشياري و پايبندي‌شان به اسلام و قرآن، آرزوهاي آنان را بر دل‌شان خواهند گذاشت و برگ زرين ديگري بر تارك تاريخ مي‌آويزند.

ناطق نوري ادامه داد: مردم ايران در انتخابات آينده مجلس با هدايت و ارشاد رهبر فرزانه انقلاب با تشخيص سره از ناسره گول عوام فريبي عناصر انحرافي را كه با القاب گمراه كننده سعي در نفوذ بين ملت را دارند، نخواهند خورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي انتخابات را امري مشروع و قانوني و همانند مسابقه دوستانه توصيف كرد و افزود: در انتخابات جنگ و گريز وجود ندارد؛ از اين رو طبق فرمايشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب، هرگونه تخريب و تهمت و غيبت باعث شكاف در بين صفوف امت اسلامي شده و از گناهان كبيره به شمار مي‌آيد.

ناطق نوري هم‌چنين بر لزوم پرهيز از تندروي و تخريب تاكيد كرد.

اين عضو هيات رئيسه مجلس در پايان ضمن انتقاد از عدم ارايه لايحه بودجه 91 گفت:‌ در شرايطي تاكنون بودجه به مجلس ارايه نشده است كه امكان تكرار مشكلات سال جاري همچون عدم تخصيص اعتبارات و تحقق اعتبارات عمراني وجود دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016