پنجشنبه 22 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رياست هيات امناء: نحوه انتخاب رئيس دانشگاه آزاد غير قانونی و فاقد اعتبار است، ايلنا

بعضی از اعضاء هيات امناء بدون اينکه رياست هيات امناء اعلام رای کنند، با نوشتن رای خود و تنظيم صورت جلسه از ادامه حضور ساير نامزدها در جلسه جلوگيری کرده و متاسفانه جلسه هيات امناء به شکل يکطرفه ای به بن بست کشيده شد و براين اساس رياست هيات امناء اعلام کردند اين نحوه اقدام غير قانونی و فاقد اعتبار است.

ايلنا: جلسه هيئت امناء امشب دانشگاه آزاد اسلامی بدون رای گيری و نتيجه قانونی خاتمه يافت و بيانيه ای مهم از سوی دبيرخانه هيئت امناء دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد.
به گزارش ايلنا در اطلاعيه دبيرخانه هيئت امناء دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جلسه هيئت امناء دانشگاه آزاداسلامی به رياست آيت الله جناب آقای هاشمی رفسنجانی و با حضورهمه ی ده نفر اعضاء حقيقی و حقوقی هيات امناء در دفتر رياست هيات امناء در تاريخ ۲۱/۱۰/ ۹۰تشکيل شد. در ابتدای جلسه رياست هيات امناء از اعضاء خواستند تا ۱۲ نفر از نامزدهای رياست دانشگاه که تا تاريخ ۱۰/۱۰/۹۰ رزومه خود را به دفتر وزارت علوم ارسال کرده اند و نام ايشان در رسانه های جمعی اعلام شده در جلسه حضور يافته و سياست های اجرائی و برنامه های خود را برای اداره دانشگاه به هيات امناء ارائه کنند و جواب سوالات هيات امناء را بدهند و پس از آن رای گيری انجام شود و هرکدام از نامزدها که رای بيشتری آورد به عنوان منتخب هيات امناء به شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام شود.

بعضی از اعضاء هيات امناء اعلام کردند مطالعه رزومه نامزدها کافی بوده و نيازی به حضور ايشان در جلسه نيست اما رياست هيات امناء و بعضی ديگر از اعضاء هيات امناء اعلام کردند برای تعيين نامزد مناسب بايد اين حق به همه نامزدها داده شود تا با حضور در جلسه از برنامه های خود دفاع کنند و نبايد برای تعيين رياست دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترين دانشگاه حضوری جهان طوری اقدام کنيم که فرصت ارائه برنامه های نامزدها را از آنها بگيريم ايشان اعلام کردند ما هنوز طبق مفاد تبصره ذيل بند ﮪ ماده ۱۲ اساسنامه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در مهلت قانونی هستيم و اگر در اين جلسه فرصت ارائه برنامه ها برای همه نامزدها فراهم نشد در مهلت مقرر مذکور بلافاصله جلسه هيات امناء را می توانيم تشکيل دهيم تا انتخاب احسن انجام شود.

در اثناء مباحثات مذکور در مورد ضرورت يا عدم ضرورت حضور نامزدها که چند نفر از آنها برای حضور در جلسه هيات امناء دعوت شده و منتظر حضور در جلسه بودند، بعضی از اعضاء هيات امناء بدون اينکه رياست هيات امناء اعلام رای کنند، با نوشتن رای خود و تنظيم صورت جلسه از ادامه حضور ساير نامزدها در جلسه جلوگيری کرده و متاسفانه جلسه هيات امناء به شکل يکطرفه ای به بن بست کشيده شد و براين اساس رياست هيات امناء اعلام کردند اين نحوه اقدام غير قانونی و فاقد اعتبار است زيرا می بايست پس از حضور نامزدها و اعلام مراتب رای گيری توسط رئيس هيات امناء ، اخذ رای انجام می شد.
بدين ترتيب جلسه مورخ ۲۱/۱۰/۹۰هيات امناء دانشگاه آزاد اسلامی بدون نتيجه قانونی پايان يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016